flott å se litt av arbeidet ditt.... Likte den løsningen du har på feste av fangeren fremme. Hva klistret du dette fast med....ser ut som du har sparklet det fast på en eller annen måte?! Stemmer det?
Du har hvertfall plenty med plass nå som du er singel.....ROCK ON!
caravelleman wrote:flott å se litt av arbeidet ditt.... Likte den løsningen du har på feste av fangeren fremme. Hva klistret du dette fast med....ser ut som du har sparklet det fast på en eller annen måte?! Stemmer det?
Du har hvertfall plenty med plass nå som du er singel.....ROCK ON!
Fantamann skrev:
...........................................
Kjærringa var også fornøyd så da var det bare å kvitte seg med den gamle vectraen.
........................
Har du hatt annet å kjøre med i mellomtiden eller er ikke kjerringen så fornøyd lenger? [/quote]
Kjærringa har fløtta ut og jeg er blitt singel!! Så nå gjør jeg hva jeg vil. har plass til ungen ved siden av meg og det holder i massevis![/quote]
Hmm... lurer på om jeg skal spandere en sydentur på kjerringa istedenfor bare bildeler i år jeg.....
tilstad wrote:Fantamann skrev:
...........................................
Kjærringa var også fornøyd så da var det bare å kvitte seg med den gamle vectraen.
........................
Har du hatt annet å kjøre med i mellomtiden eller er ikke kjerringen så fornøyd lenger?
Kjærringa har fløtta ut og jeg er blitt singel!! Så nå gjør jeg hva jeg vil. har plass til ungen ved siden av meg og det holder i massevis![/quote]
Hmm... lurer på om jeg skal spandere en sydentur på kjerringa istedenfor bare bildeler i år jeg.....[/quote]
å nei. skal med kjærring når man har bil da!???
Sydentur er for dyrt. tenk på de fine felgene man kan kjøpe for de pengene da.
Fantamann wrote:
å nei. skal med kjærring når man har bil da!???
Sydentur er for dyrt. tenk på de fine felgene man kan kjøpe for de pengene da.
hehe
Hei hei hei!!
Det finnes faktisk noen av oss kjerringer som syns dette med bil faktisk er kult, og ofrer en sydentur for at man skal få klint på 19" med 2 runder tape på....
Fordame i Frustrerte Bilenkers Klubb
For oss som er bil-enker
Det har du rett i. Ingenting som er så kjipt som fete hjul som forsvinner under bilen. Ser du er litt mer spandabel på mattene dine enn det Martin er! Hvor kjøper en slike matter egentlig? Dyrt?
Jeg tok på tykt med asvalt av den enkle grunn at lyden ble bedre jo mer asvalt jeg la på. Jeg kjøpte det i Sverige hvor jeg fikk 200kg for 4000kr. Noe jeg tror er en helt grei pris.
jaja, da kommer vel bilen litt lavere i terrenget også da? hehe
Jeg har bestemt meg for å la stereo bli neste sommers prosjekt. Har noen vage ideer om hvordan og hva, men jeg må først gjøre meg ferdige med utsiden. Det er jo utseende som teller vet du....
er nok ikke umulig at bilen blir litt lavere nei. regner med at det blir ca 1000kg mere last baki der med materialer asvalt og anlegg. Blir kanskje ikke verdens raskeste bil, men hva gjør vel det!