Takluke
Takluke
Driver å skal bestille meg ny bil.
det jeg driver å fundere på er om jeg skal bestillle med eller uten takluke?
Hva er deres syn på å ha takluke i bil når man har klima og alt det der egentlig?
det jeg driver å fundere på er om jeg skal bestillle med eller uten takluke?
Hva er deres syn på å ha takluke i bil når man har klima og alt det der egentlig?
Vegard
Re: Takluke
Eg har takluke,angrer ikke et sekund på de,takluka er i bruk hele sommeren,klimaen har eg knapt nok prøvd.Ble ikke kaldt med den engang....
-
sandman
- -

- Car: 2011 VW Multivan T5 Vare 180HK DSG 4-Motion
Jeg har både takluke og climatronic på min 07 Caravelle varebil.
Jeg synes det blir mye lysere i kupeen med takluke, men jeg har ennå ikke kjørt med denne åpen i løpet av de 2 årene som jeg har hatt bilen.
Jeg kjøpte denne da den var nesten 1 år gammel, og hadde derfor ikke noe med tilleggsutstyret som sitter på bilen. Men jeg er ikke sikker på om jeg hadde kostet på takluke dersom jeg skulle byttet bil igjen.
Jeg synes det blir mye lysere i kupeen med takluke, men jeg har ennå ikke kjørt med denne åpen i løpet av de 2 årene som jeg har hatt bilen.
Jeg kjøpte denne da den var nesten 1 år gammel, og hadde derfor ikke noe med tilleggsutstyret som sitter på bilen. Men jeg er ikke sikker på om jeg hadde kostet på takluke dersom jeg skulle byttet bil igjen.
Stig Joar Sanden
2011 VW Multivan Highline Varebil 180HK DSG 4-Motion
2008 VW Passat Highline Exclusive 140HK 4-Motion (Konebil)
2011 VW Multivan Highline Varebil 180HK DSG 4-Motion
2008 VW Passat Highline Exclusive 140HK 4-Motion (Konebil)
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Før anbefalte man ikke takluke når du bestillte klima, men så var det visst en eller anna gjøk som fant ut at det funka bedre med klima hvis du hadde begge deler. Sjøl er jeg alergisk mot klimaanlegg/aircon etc, så takluke ville jeg valgt, såsant dette er den med blende da sola har en lei tendens til å skinne ned bak solbrillene med orginalluka oppe...
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
kjøp takluke du - kjekt å ha på mange måter... bare sjekk etter første regnskur at fabrikken har husket å koble til dreneringsslangene riktig... en T5 som gikk i Bergen hadde feil på dette... den bilen ble våt innvendig!!!
Takker for de meninger som har kommet så langt 
Vegard
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
Kjør cabriolet.. det løser det meste som du tenker på.

-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Caravelle cab

lure på når det kjæm
lure på når det kjæm
Vegard
Caravelle cab har ekistert i mange år... dog under Renault navnetWibii wrote:Caravelle cab![]()
lure på når det kjæm

Når det gjelder den bilen i Bergen, så kan det stemme at den ble skrekkelig våt inni. Dette er min bror sin
Og det var meg som annbefalte å kjøpe den nye T5`en med takluke da jeg tok det på min. Han var vel ikke helt overbevist når det omtrent rant inn som om luken var åpen...
Men alle triste filmer har som oftest en god slutt, luken ble mye brukt på hannes bil og i sommer.
Men alle triste filmer har som oftest en god slutt, luken ble mye brukt på hannes bil og i sommer.
Transporter 204 TSI 4 Motion.
Det er minst 8 biler i Bergen som har hatt skikkelig lekkasje fra takluken! Den jeg snakker om er ikke din brors biljeep wrote:Når det gjelder den bilen i Bergen, så kan det stemme at den ble skrekkelig våt inni. Dette er min bror sinOg det var meg som annbefalte å kjøpe den nye T5`en med takluke da jeg tok det på min. Han var vel ikke helt overbevist når det omtrent rant inn som om luken var åpen...
![]()
He He det tviler jeg ikke på. Min var og på Nestun for å tette en lekkasje, men ikke av typen som sjøsatte bilen.hunter wrote:Det er minst 8 biler i Bergen som har hatt skikkelig lekkasje fra takluken! Den jeg snakker om er ikke din brors biljeep wrote:Når det gjelder den bilen i Bergen, så kan det stemme at den ble skrekkelig våt inni. Dette er min bror sinOg det var meg som annbefalte å kjøpe den nye T5`en med takluke da jeg tok det på min. Han var vel ikke helt overbevist når det omtrent rant inn som om luken var åpen...
![]()
Men alle triste filmer har som oftest en god slutt, luken ble mye brukt på hannes bil og i sommer.(det kan jeg si selv om du ønsker å være anonym her inne)
Transporter 204 TSI 4 Motion.