Får holde meg til gamle Caraveller.
Når alle dere andre vil bytte ut gammel mot ny kan jeg sikkert ta imot de gamle

Såså, rolig i svingene nå, Stian!caravelleman wrote:fant denne videosnutten.... Teit fyr, som snakker om "denne caravellen" og står forran en 7-seter multivan....
Da har jeg lært noe nytt (og unyttig) i dag også!caravelleman wrote:Vel, jeg regnet nok med at det var caravelle i England også.... men ut fra videoen ser vi jo at det er en tysk bil.... :!:

Tøft!Martin Sandvik wrote:

Det blir nok billigere å kjøpe et Seikel hevesett med Bilstein dempere og Eibach fjærer + å kjøpe understellsbeskyttelsen løs hos f.eks Møller.klystèr wrote:Noen som sitter på mere spesifik info anng offroad pakka?
høyere understell. er det bare fjører og dempere?`?
aluplatene er ikke så viktig.lurer på om fjører/dempere kan kjøpes løst.
og hva tilpasning av hengefeste betyr i praksis
har lyst på sånt på den nye jeg evt skal bestille.
YEN/YER Offroadpakke Forhøyet understell (30mm) og understellsbeskyttelse i aluminium for motor og drivverk. Manuell diff.sperre på bakaksel 7.240,- kommer i tillegg. o - kr 29 100 kr 36 380
Tilpasning av hengerfeste for offroadpakke Hengerfeste kommer i tillegg. o - kr 11 150 kr 13 940
YEU Beskyttelse langs kanalrør begge sider Supplement til Offroadpakken. o - kr 9 490 kr 11 860
YEA Terrengdekk YOKOHAMA 235/60 R16 Supplement til Offroadpakken. Standarddekk følger med bilen. o - kr 11 100 kr 13 870
Ja og ja!klystèr wrote:Er det noe forskjell på Forhjulstrekk og 4 motion når det gjelder fjører/demepere da?
Hevesettet ; er det dette seikel greiene??
Møller selger ikke disse settene så vidt jeg vet.klystèr wrote:Selges Seikel viÀ VAG??
evt linker/pris på dette