Da er vi kommet dit i sesongen hvor dette igjen gjør seg gjeldende som tema. Kommer nok til å gjøre som Stein her, og sette en billig lampe (har en liggende og slenge) under fangern, men så lurer jeg litt.
Overlever ryggelys-kursen en ekstra 55w lampe? Sikringen er vel 15A, men det er vel bakrutevarme og litt annet på den? Dvs,jeg regner med at sikringen klarer seg, men er det ikke veldig spinkle ledninger generelt i denne farkosten? Er ikke lysten på å svi av kabler midt inni tralla noe sted, kan man si.
Det blir jo en midlertidig løsning uansett. Jeg har planer om å dra en feit 25 kvadrat (ok, kanskje 16 da) hele veien fra batteriet og bakover, med avgreining under førersete, under baksete og i siden bak, slik at jeg har tilgang til litt skikkelig power til kjøleboks, (fremtidig) dieselvarmer osv, sammen med eventuelt ekstra forbruksbatteri++. Men i kjent stil blir jo ikke det på denne siden av nyttår!
Burde jeg bare bite tenna sammen og dra den feite ledningen med en gang? Det er jo så himla mye jobb å demontere hele bilen... Og ja, jeg har gryende planer om en liten prosjekttråd, men på den annen side har jeg jo hatt de planene siden jeg kjøpte bilen for to år sida.