Bilen er en Hvit vw t3 1,6td. Reg som varebil med grønne skilter og er halvpanel,
Bilen har skyvedører på begge sidene! Bilen er JC reg og har vw oslo club logo i frontvindu.
Jeg har byttet alle bremseslanger, hjullagere, kalippere, klosser og skiver er som nytt, Kun 1500km.
Bilen fikk "ny" brukt turbo i vinter, og i mai ble girkassen byttet pga en ulyd, her også en brukt kasse.,
Bilen har veldig lite rust i bunnen av bilen, Det er litt overfladisk rust rundt tanklokk, ved skjermer bak, Intet av betydning.
Av småfeil nevner jeg at bilen kan kun låses opp utvendig fra førerdør, de andre dørene må låses innvendig.,
Det følger med kombiseter, rundlyktegrill, Nytt hjullagersats med ny cv aksling, Som bør byttes høyre bak, pga ulyd.
I papirene som fulgte bilen står det at det er foretatt motorbytte, (ny motor) på et X anntall KM, Motoren går godt, turboen er tett og fin.
Bilen mangler eksosannlegg, Men har en bend ut ifra turboen.
Bilen har et veldig ålreit musikkannlegg, 4stk 6x9 og 4 andre mindre diskant høytalere,
Ny cd spiller.
Bilen selges hurtig til en entusiast fremfor russejenter, men tiden er desverre knapp da jeg flytter til oslo allerede torsdag!
Bilen er EU OK til November 2010, Årsavgift er betalt.
Bilen selges for 11.000,- Ferdig prutet. Bilen ligger ikke på finn eller autodb.
Bilen foretrekkes solgt til entusiast foran russejenter.
TLF: 91395858
Har et bilde av bilen pr idag: