Dette er nå vekk, bilen girer fint, fikk tatt av en del pirate skiver som lå på giroverføringa, den girer nå fint.
Fikk også skiftet tank. Tok tanken på delebilen, minimalt med rust. Andrew fikk spraya tanken med rustbeskyttelse, skifta tankmåler og gummi pakninger. grunnen til at tanken lakk ved mer en 35 liter var nylonpluggen som sitter til venstre på kassa, denne var knekt. Nå kan jeg fylle tanken full uten problem. Bensinmåler viser også nøyaktig. Fant også ut at tanken som sto på er full brukbar, da det var pluggen som gjorde at tanken lakk bensin.
Bilen tar også form. Har fått satt på noen vegger. Skapet skal inn ikveld. Dette blir kjekt å få inn i bilen. Kjøpt L fester som jeg borrer inn i skapet og bolter gjennom bilen. Resten av veggene jeg har liggende skal også inn.
Hva mangler?
Jeg må bytte O ringer på tempsensor til instrumentpanelet og til hjernen. Den til hjernen lekker litt, så jeg må etterfylle. Dette blir gjort før treffet på fyn.
Mangler også å isolere resten av bilen, bagasjeromsluke og skyvedør.
Takker andrew for hjelp på prosjektet, har også lært at det ikke er samme type nålelager for manuell og automat. Obs!
Xbox til sommersesongen er også i boks. Mangler en 20-24tommer i bilen med HDMI tilkobling + en ok fungerene inverter.
Bilder kommer snart. Må få støvsugd og rydda bilen til helga! Treff for alle penger!
Feedback?
Torkel