Gratulerer med kult prosjekttoaake wrote:d er sånne vippevinduer som sitter forran ogsåer d sjeldent?

nå er dette en "early bay" og jeg trodde det var standard med vipperuter på førersiden?tikktakk wrote:Gratulerer med kult prosjekttoaake wrote:d er sånne vippevinduer som sitter forran ogsåer d sjeldent?
Vippevinduer foran er helt vanlig på "Norske" Late bay's.
Bare jeg som rører, det er jo såklart en early bay, og det er så klart disse som leveres med vippevinduer som standard framme. Selvsagt på begge sider.patrick wrote:nå er dette en "early bay" og jeg trodde det var standard med vipperuter på førersiden?tikktakk wrote:Gratulerer med kult prosjekttoaake wrote:d er sånne vippevinduer som sitter forran ogsåer d sjeldent?
fet vogn! de skyverutene bak må da være sjeldne...

jeg trur jeg må sveise litt jekkfester å batterikasse før en eukontroll. den blir bare kjørende som en "ratrod" foreløpig, hører liksom med til historia sånn som den ser ut da. hehe. men når jeg har tid å lyst en gang blir den strippet og sandblåst og lakkert i org farge. Takkerjo wrote:Så jo veldig fin ut. Litt lakk, noe setefix, putte på motor og EU-godkjenning så har du en veldig fin bil her. Grattis!

tikktakk wrote:Bare jeg som rører, det er jo såklart en early bay, og det er så klart disse som leveres med vippevinduer som standard framme. Selvsagt på begge sider.patrick wrote:nå er dette en "early bay" og jeg trodde det var standard med vipperuter på førersiden?tikktakk wrote: Gratulerer med kult prosjekt
fet vogn! de skyverutene bak må da være sjeldne...