Kaffekopp i Oslo - Grefsenkollen 15. april kl. 1400 i år
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass
-
Onkel reisende Mac
-
patrick
- -

- Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
Da dukker Onkel reisende Mac og jeg opp i morgen klokka 11.00.
Mac har med pølser og jeg tar med grill.
Mac har med pølser og jeg tar med grill.
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.
Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb
Patrick W.
Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb
Patrick W.
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
Jeg har lyst å ta mæ en tur på næste treff.....en tulling må være en naturlig gjæst.
Når e næste træff? Æ kjæmm men full tyngde.
OBS!! Ein tulling må mates me skje så æ må fores med nøyaktig data om sted og tid.
En GPS kordinator med mulighet for tolkning me pekestav hadde vørri fint. :idea:
Æ kjører fra Fredrikstad retning Bodø, så kjører æ venstre sving etter det gule huset, så noen kilometer frem åg så mot Fauske og tilbake mot åslo.....
Æ kjæm på træff.
Når e næste træff? Æ kjæmm men full tyngde.
OBS!! Ein tulling må mates me skje så æ må fores med nøyaktig data om sted og tid.
En GPS kordinator med mulighet for tolkning me pekestav hadde vørri fint. :idea:
Æ kjører fra Fredrikstad retning Bodø, så kjører æ venstre sving etter det gule huset, så noen kilometer frem åg så mot Fauske og tilbake mot åslo.....
Æ kjæm på træff.
Hei Indian .
her finner du Grefsenkollen .
http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D664 ... %3Daddress
Hilsen Peter
her finner du Grefsenkollen .
http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D664 ... %3Daddress
Hilsen Peter
Bussfeber skal ikke helbredes ,bare vedlikholdes .
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
-
chr18
- -

- Car: lang T4 93mod.
- Phone: 90142311
og neste treff nå, skulle vell bli 6. september? skal prøve å få tatt meg en tur, hvis det blir treff.bjornas wrote:Grefsenkollveien 100, eller tast inn 59.9586290 N 10.8042299 E (desimalgrader) på GPS'en din.solrikioo wrote:Adresse?
Bønder i byen vet dere...
Evt gamlemåten: Fra Sinsenkrysset; kjør mot Grefsen, deretter følg skilt mot Grefsenkollen.
Begynner folk å snakke trøndersk, har du kjørt for langt.
sitter å tenker på en ting, hvordan er det å komme opp ditt sånn midt på svartevinteren, for oss uten synckro?
christian
-
patrick
- -

- Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
skulle det ikke være 6.sept da?
tviler på at det kommer noen i dag da...
kos deg du
tviler på at det kommer noen i dag da...
kos deg du
-74 panel bay Til salgs
Patrick W.
Patrick W.
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
-Det "skulle" det sikkert, inntil nå har det vært stikk opp etter å ha sagt man skal, og se hvem som stiller.
Kom en T4 DOKA fra Fjeldstad landkaps-ett-eller-annet oppom, men de teller vel ikke når alt de gjorde var å parkere og stikke ivei på sykkel ?
-Jeg dro opp for å frakte ting til Østerdalen, disse ting er ikke levert og følgelig ikke med opp. Denne gang.
Stiller selvsagt neste søndag om jeg kan, men satser jo på det.
mvh,
Yngve S
mektig fin dag !
Kom en T4 DOKA fra Fjeldstad landkaps-ett-eller-annet oppom, men de teller vel ikke når alt de gjorde var å parkere og stikke ivei på sykkel ?
-Jeg dro opp for å frakte ting til Østerdalen, disse ting er ikke levert og følgelig ikke med opp. Denne gang.
Stiller selvsagt neste søndag om jeg kan, men satser jo på det.
mvh,
Yngve S
mektig fin dag !
-
Caravelle-Kai
- -

-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Da kan jeg rapportere om at noen forumtransport blir det ikke denne helg (heller) men at jeg har fått hilse på Miguel og Indian samt en til kar, var det Sergeij ?
Peter og meg var det med våre T4, så kom Miguel med en fin-fin Atlantic/Vanagon og indian med sin T4 som sett i avataren hans.
Fest og moro, synd jeg ikke hadde tid og anledning til å være der hele treffet igjennom men vi tar det igjen ved senere anledning !
mvh,
Yngve S
fikk ikke noe brukandes foto heller...
Peter og meg var det med våre T4, så kom Miguel med en fin-fin Atlantic/Vanagon og indian med sin T4 som sett i avataren hans.
Fest og moro, synd jeg ikke hadde tid og anledning til å være der hele treffet igjennom men vi tar det igjen ved senere anledning !
mvh,
Yngve S
fikk ikke noe brukandes foto heller...