var det jeg tenkte oxo,bare og prøve.viste bare ikke om noen er inne faktiskt hadde prøvd. da hadde jeg sluppet og prøve for så og finne ut at det absolutt ikke går
Golf 2 1,9 TDI
Caravelle 2,5 TDI
Torbjørn her ja
AVWK
takker for bilde,jeg har jo 0,5" breiere felger en du,men et 35 da,så skulle bli omtrent likt på min.. hehe får kanskje dra ut hjulbuer forran slit at drt ikke stikker for langt ut?
Golf 2 1,9 TDI
Caravelle 2,5 TDI
Torbjørn her ja
AVWK
Er litt jobb og dra ut hjulbuene på T4 siden platene er så tykke og flere lag.
Hadde selv 10x18 rundt hele på 91`T4 og det gikk fint det bortsett i fra ved full sving. Da la den seg på inne.
Kan frese ta felgene litt i verste fall så framhjula kommer lenger inn, kommer litt an på senking og sånn å, ikke sikkert det hadde sett så feil ut hvis min hadde vært lavere..
extremracing.net wrote:Som topic sier,lurer på om 9,5x18" ET35 går forran på en t4?
gjerne bilder oxo.
noen som har prøvd/vet?
Hvis du har lyst, kan du godt prøve de felgene jeg har og se om det går på din. Bor jo ikke så langt unna, så det kan ordnes. Er med 245-45\18 dekk. innpress og bredde er jeg litt usikker på, men kan sjekke om interesse. har forresten liggende 3 helt ok felger like som de som står på min som jeg lurer på og selge. Kjøp en ny,og man har da et pent felgsett til bilen.
extremracing.net wrote:Som topic sier,lurer på om 9,5x18" ET35 går forran på en t4?
gjerne bilder oxo.
noen som har prøvd/vet?
Hvis du har lyst, kan du godt prøve de felgene jeg har og se om det går på din. Bor jo ikke så langt unna, så det kan ordnes. Er med 245-45\18 dekk. innpress og bredde er jeg litt usikker på, men kan sjekke om interesse. har forresten liggende 3 helt ok felger like som de som står på min som jeg lurer på og selge. Kjøp en ny,og man har da et pent felgsett til bilen.
takker for tilbudet,men jeg har solgt bilen nå hehe for se når neste t4 kommer i hus hva slags felger det blir da.men briet blir det uansett
Golf 2 1,9 TDI
Caravelle 2,5 TDI
Torbjørn her ja
AVWK