Føyer oss til i listen over gratulanter til Vestlandsarrangøren! Prima jobb, fantastisk sted og natur, hyggelige folk. Ryggen kommer seg gradvis etter breturen! Veien for oss videre gikk først til Stranda på rv.60 med tanke på å følge onkelen m/kartleser til Geiranger men prisen for bil med henger ble noe stiv, da kjørte vi til Åndalsnes og tok Trollstigen til Molde dagen før basehopperen forsøkte seg på det samme! Endte opp i bilkø på Kanestraumfergen sammen med en hel bråte med sinte trøndere på vei hjem etter den katastrofale kampen, ha ha! Står nå parkert i bartebyen i påvente av turen hjem med datter, svigersønn og fullastet henger. Ser dere en Atlantic fredag kveld sørover langs Østerdalen så er det oss! Takk for denne gangen!
Rudeboy wrote:Gidder ikke nevne at jeg har mye eget klatreutstyr, så at jeg angrer/syns det er leit å ikke kunne dra kommer jeg ihvertfall ikke til å si
Flere som gjerne skulle ha vært der ja. Hadde jeg hatt en buss som var like rustfri og hel som stegjerna mine hadde jeg nok vært der
Det skal være Vestlandsveier som åpner i mai/juni, hvor det er brøytekanter langt over takboksen på Tyskerbrakka som jeg og konemor har hatt bra lyst til å se nærmere på.
Men om nå Strynetreffet er samma tid neste år som i år, blir jo det hele to forskjellige turer...
-Hva skjer i Stryn neste år, er det noen som planlegger detta ?