T3 Doka ble jo nær sagt legendarisk, og mange kjører jo disse fortsatt.
Men - jeg har aldri sett noen tøffe / kule eller snertne T4 dokaer ?
Dette er jo også biler som bør ha et potensiale for en aktiv familie, med plassbehov utover det vanlige ?
Sykler, gummibåter og kajakker for å nevne noe, samt caravan eller annet på slep bak....
Noen som har bilder eller linker til ombygde, stylede eller tøffe T4 dokaer ?
I
T4 Doka - tøffe biler ?
T4 Doka - tøffe biler ?
Har testet det meste, men hva med en Caravelle ?
Lars Larsen
Nittedal
Lars Larsen
Nittedal
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Det finnes opptil flere T4 DOKAs på caravelle.dk og der viser de bl.a Syncroversjoner.
Søker du på Jagdwagen skal du vel finne tak i en tysk utstyrsversjon med veltebøyle, greinavviser 8rørbøyle som beskytter frontruta) og kufanger med noe grøvere dekk enn "asfaltbilene" har.
Kunne godt tenkt meg å rigge en for offroad, men penger, materiell & et sted å skru er i veien.
Hender seg det står DOKA på den bruktbilsjappa/verkstedet ved JET oppå Gjelleråsen, så du veit om at det går an å se dit når du passerer.
mvh,
Yngve S
Søker du på Jagdwagen skal du vel finne tak i en tysk utstyrsversjon med veltebøyle, greinavviser 8rørbøyle som beskytter frontruta) og kufanger med noe grøvere dekk enn "asfaltbilene" har.
Kunne godt tenkt meg å rigge en for offroad, men penger, materiell & et sted å skru er i veien.
Hender seg det står DOKA på den bruktbilsjappa/verkstedet ved JET oppå Gjelleråsen, så du veit om at det går an å se dit når du passerer.
mvh,
Yngve S