Syncro diesel.
Syncro diesel.
regget som 8 seter, 90 mod doble sperrer..alufelg m dekk 235/75-15. selges for 5 lapper.. hentes på henger grunnet trasig motor. diesel. står en 1,9 tdk i den. 97100588

Last edited by OVE on 18 Sep 2009, 22:30, edited 5 times in total.
Ove Korsnes (o\!/o)
-
vwooosh...!!!
- -

- Car: 1990 Diesel Syncro doka.
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
? Ikke akkurat, men for all del - du får syns det, det kan jo være web-tilgangen din som gjør det tungvindt.
Har selv hatt Telenors lille USB-"modem" som skulle gi godt internett over GSM-nettet, og der jeg jobbet og bodde inntil nå i dag, var nettilgangen elendig mens i Oslo var den ok.
Kollega som bodde 20 meter lengre vest hadde tilsvarende USB-"modem" fra Netcom og ingen problem med nett over GSM-båndene.
mvh,
Yngve S
Har selv hatt Telenors lille USB-"modem" som skulle gi godt internett over GSM-nettet, og der jeg jobbet og bodde inntil nå i dag, var nettilgangen elendig mens i Oslo var den ok.
Kollega som bodde 20 meter lengre vest hadde tilsvarende USB-"modem" fra Netcom og ingen problem med nett over GSM-båndene.
mvh,
Yngve S
Samma kan det være....bare hold salgstråden min fri for tåkeprat som ikke har noe med bilen som selges å gjøre....Rudeboy wrote:? Ikke akkurat, men for all del - du får syns det, det kan jo være web-tilgangen din som gjør det tungvindt.
mvh,
Yngve S
S
Ove Korsnes (o\!/o)
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Mottatt.OVE wrote:Samma kan det være....bare hold salgstråden min fri for tåkeprat som ikke har noe med bilen som selges å gjøre....Rudeboy wrote:? Ikke akkurat, men for all del - du får syns det, det kan jo være web-tilgangen din som gjør det tungvindt.
mvh,
Yngve S
S
Hvordan går salget ? -Hvor langt hadde den gått, forresten ?
mvh,
Yngve S
-
Free Candy