Kaffekopp i Oslo - Grefsenkollen 15. april kl. 1400 i år
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass
-
patrick
- -

- Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
da er alt klappet og klart for dobbelt! motorbytte i morgen. gulebussen og lucy er begge innlagt med hjerteoperasjon en av nødvendighet og en for gøy:) nødvendigheten kommer selvsagt først.
etterpå blir det vafler og kaffe!
come one come all!
come one come all!
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.
Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb
Patrick W.
Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb
Patrick W.
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
skulle lucy da muligens være bayen din Pat?patrick wrote:da er alt klappet og klart for dobbelt! motorbytte i morgen. gulebussen og lucy er begge innlagt med hjerteoperasjon en av nødvendighet og en for gøy:) nødvendigheten kommer selvsagt først.
come one come all!
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-
patrick
- -

det er korrekt. tenkte jeg skulle se om en frisk solex kan slå 2 doble dellortoer med fordøyelsesproblemer:)Rapidspeed wrote:skulle lucy da muligens være bayen din Pat?patrick wrote:da er alt klappet og klart for dobbelt! motorbytte i morgen. gulebussen og lucy er begge innlagt med hjerteoperasjon en av nødvendighet og en for gøy:) nødvendigheten kommer selvsagt først.
come one come all!
-74 panel bay Til salgs
Patrick W.
Patrick W.
-
patrick
- -

du kjører bare oppover mot grefsenkollen så finner du en stor parkeringsplass/platå og der er det. mange som skal dit? kom gjerne innom årvollveien 3 etterpå! her blir vi 4 busser ++ har ikke tid til å komme opp til kollen desverre, selv om det bare er 800 meter dit i luftlinje:)
-74 panel bay Til salgs
Patrick W.
Patrick W.
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
OK, da var jeg hjemme igjen - treffet gikk for seg i rolige former, som seg hør og bør.
Christian m/følge fikk montert sine pleksiglass, virker som han var storfornøyd, han også.
Peter stillte trofast opp, og det var de bilene som var der - kun T4 denne gang. Som et slags plaster på såret, dro vi nedom Årvoll og så på Onkel Reisende Mac's T3s motorbytte etter endt møte.
Det kjørte to stk. T4 forbi, en Facelift og en ordentlig T4. I tillegg til to T5 som heller ikke stanset.

Så. Da kan jeg gå og legge meg, blir ikke mer action idag.
mvh,
Yngve S
Christian m/følge fikk montert sine pleksiglass, virker som han var storfornøyd, han også.
Peter stillte trofast opp, og det var de bilene som var der - kun T4 denne gang. Som et slags plaster på såret, dro vi nedom Årvoll og så på Onkel Reisende Mac's T3s motorbytte etter endt møte.
Det kjørte to stk. T4 forbi, en Facelift og en ordentlig T4. I tillegg til to T5 som heller ikke stanset.

Så. Da kan jeg gå og legge meg, blir ikke mer action idag.
mvh,
Yngve S
-
chr18
- -

- Car: lang T4 93mod.
- Phone: 90142311
Jo takk for ett hyggelig treff, alltid artig å se folk fra forumet.
og joda, jeg ble veldig fornøyd med de plexiglassene.
og jeg har også bestemt meg for at jeg trur det blir en T3 etter å ha sett den gule dere kan se på siste bilde til Rudeboy.
Hvordan gikk det egentlig med det bytte til slutt? dro før det var helt ferdig.
og joda, jeg ble veldig fornøyd med de plexiglassene.
og jeg har også bestemt meg for at jeg trur det blir en T3 etter å ha sett den gule dere kan se på siste bilde til Rudeboy.
Hvordan gikk det egentlig med det bytte til slutt? dro før det var helt ferdig.
christian
-
Heeresleitung
- Car: for mange, men ikke nok
- Phone: 992 19 886
Etter 15 t. er Brennåsen Buss Depots bemanning hjemme igjen!
Til Oslo frøs de 4 "suspekte sørlendinger" i bilen, fordi organen måtte holdes kald under transporten...
Brukte en hele tank pa turen til operasjonsstedet. Etter hjertetransplantasjon, vafler, kaffee og lasagne (takk for det!) gikk det hjem igjen.
Hjemover brukte vi ca. 50% mindre i bensin, fordi det var bare en motor som måtte forsynes.
Hoper at vannlekasjen på elefantbilen kan/kunne fikses hurtig for å reise ut til treff igjen!!!
Ses snart og takk for en langt men utrolig morsomt dag!
Steffen
Til Oslo frøs de 4 "suspekte sørlendinger" i bilen, fordi organen måtte holdes kald under transporten...
Brukte en hele tank pa turen til operasjonsstedet. Etter hjertetransplantasjon, vafler, kaffee og lasagne (takk for det!) gikk det hjem igjen.
Hjemover brukte vi ca. 50% mindre i bensin, fordi det var bare en motor som måtte forsynes.
Hoper at vannlekasjen på elefantbilen kan/kunne fikses hurtig for å reise ut til treff igjen!!!
Ses snart og takk for en langt men utrolig morsomt dag!
Steffen
Last edited by Heeresleitung on 30 Aug 2009, 19:34, edited 1 time in total.
T3-B.us
Medlem av Kristiansand Bus-Depot™
facebook.com/bus.depot
youtube.com/user/VWBusNorway
siste anskaffelse: Himmelekspressen (T3 likbil)
neste anskaffelse: badering i signalfarger med refleks og blinkende posisjonslys
Medlem av Kristiansand Bus-Depot™
facebook.com/bus.depot
youtube.com/user/VWBusNorway
siste anskaffelse: Himmelekspressen (T3 likbil)
neste anskaffelse: badering i signalfarger med refleks og blinkende posisjonslys
-
Onkel reisende Mac
-
Caravelle-Kai
- -

Märklin-biler kan evt leveres på Hamar.Rudeboy wrote:Klar ?
Skal se om jeg ikke får med de Märklin-bilene imårra. Blir å ratte derfra og opp til Rena for å jobbe etterpå, så jeg stiller med null kaffe.
mvh,
Yngve S
2013 Ford Kuga 2,0 TDCi Powershift - Til salgs!
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
-Ser ut for at jeg er i området Sveastranda Camping når vi tipper august & tidspunkt for kaffekopptreff.
-Flytte det dit og lage Mjøstreff ??
Og legg her merke til hvor diskret jeg ikke nevner at konemor driver og planlegger (men ikke har gjennomført) tur til Roma ifm trebryllupsdagen vår midt under Landstreffet !
Driver og påvirker reisedatoene, så langt ser det ut for at fredag i "feil" helg er hjemkomstdato.
mvh,
Yngve S
Og legg her merke til hvor diskret jeg ikke nevner at konemor driver og planlegger (men ikke har gjennomført) tur til Roma ifm trebryllupsdagen vår midt under Landstreffet !
Driver og påvirker reisedatoene, så langt ser det ut for at fredag i "feil" helg er hjemkomstdato.
mvh,
Yngve S
Hmm.. Kanskje vi sees da.Rudeboy wrote:-Ser ut for at jeg er i området Sveastranda Camping når vi tipper august & tidspunkt for kaffekopptreff.
mvh,
Yngve S
Sveastranda er jo bare rett over dammen
Hilsen
Svein Erik