har noen problemer medkondens gjennom vintern, fikk bytter plugger og kondensfjerner osv..men det hjalp ikke...dette var i desember...men det rareste er det at det var fuktighet inne i fordeler lokket??? hvordan det kom vann inn der skjønner jeg ikke....men etter det gikk den som ei kule
henta den på verksted her om dagen etter spidometer tullet og nå har han faaan begynt å hakke og være rar igjen....blri så førbanna og frustrert att eg har snart ikke hår på toppen igjen...
starter greit men når eg gir gass....pådrag fra 1500 til ca 4500 i turtall så virker det som han vil dø.....hakker og fjusker.....
er det noen her inne som har tips? råd?
Og FRUEN KOM HJEM OG SA EN TING,HUN MENER DET KUNNE VÆRE PROBLEMET DA BILEN STÅR MED FRONTEN NEDOVER I BAKKE FRA GASJEN...CA 20-25 GRADER HELLING HUN MENER DET ER KUN DA HAN BEGYNNER Å BLI RAR OG NÅR HAN IKKE BLIR KJØRT PÅ 2-3 DAGER.....SKULLE BARE SI DET HVIST DET GIR NOEN EN AHA OPPLEVELSE......
eller som overskriften sier...bytte maskin......aner ikke men begynner å bli lei....får jo aldri gjort ferdig inni bilen pga alle andre tull ting.
trenger desperat hjelp.....hehe og ja det er en 2.5 bensin syncro....
frustrert tommy