problemer med høytalere i dørene på t5

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
bwror

problemer med høytalere i dørene på t5

Post by bwror »

heisann,

plutselig var lyden borte i høytalerne i begge dørene, jeg prøvde alt på på spilleren, prøvde en ny spiller da jeg trodde den var defekt , men nei , fortsatt ingen lyd . hva kan dette være , noen som har vært borte i dette før ?

det er en 2004 modell T5 105 tdi kjøpt ny i norge.
hunter
-
-

Re: problemer med høytalere i dørene på t5

Post by hunter »

bwror wrote:heisann,

plutselig var lyden borte i høytalerne i begge dørene, jeg prøvde alt på på spilleren, prøvde en ny spiller da jeg trodde den var defekt , men nei , fortsatt ingen lyd . hva kan dette være , noen som har vært borte i dette før ?

sjekk høytalerkablene... at de henger fast i høyttaler og spiller og at det ikke er brudd i mellom...
bwror

Post by bwror »

T5 130 tip wrote:
bwror wrote:heisann,

sjekk høytalerkablene... at de henger fast i høyttaler og spiller og at det ikke er brudd i mellom...
skal sjekke høytalerne ja , alt av kabler sitter riktig , veldig merkelig at begge to sluttet å virke samtidig , da jeg startet bilen i dag .
bwror

Post by bwror »

Vi har vel kommet frem til at det et eller annet sted må sitte et delefilter til høytalerne og at det kanskje kan være problemet, noen som vet hvor eventuelt dette sitter ?

det går kun to høytaler kabler ut fra spilleren men det er jo som sagt 4 høytalere , og de på dashbordet er vel kun diskant så et delefilter er vel ikke veldig på jordet. hjelp meg! forferdelig å bare høre diskant!

takk :)
bwror

Post by bwror »

ok prøver igjen , hvordan får jeg av dørtrekkene ? er det bare å løsne alle synlige skruer å rive av ?
landkreditt

Post by landkreditt »

ville prøvd med en annen spiller jeg før jeg hadde gjort noe annet
bwror

Post by bwror »

landkreditt wrote:ville prøvd med en annen spiller jeg før jeg hadde gjort noe annet
det har jeg gjort , står lenger opp her =)
bwror

Post by bwror »

landkreditt wrote:ville prøvd med en annen spiller jeg før jeg hadde gjort noe annet
det har jeg gjort , står lenger opp her =)
Post Reply