Kork... er det bedre enn annet stoff til å ha på gulvet? hvor kjøper du denne korken?Andrew wrote:
skikkelig bra arbeid - stå på!

Ja Andrew har skyld i at bilen fungerer! Takk nok en gang! Kobberrøret var en morsom patent.! Bilen trekker kjempe. Andrew fikk også sprayet fordelerlokk og tennpluggene med litt Wd40.Andrew wrote:Hei, gi meg littegran med kred da.......![]()

halv dag?? bytter jo dieselmotor på 3-4 timer, er ikke bensin enda kjappere da?patrick wrote:dette er kjipt !!!
men så er det heldigvis ganske enkelt å bytte motor, Danial og jeg klarer det på under en halv dag, så lenge det ikke er mye som må flyttes over.
stå på!

Det er slikt som gjør at jeg ønsker meg en subarumotor i "den røde syncroen som Daniel hentet i Setesdal"!Andrew wrote:Sånt har jeg sett før, ikke ukjent fenomen, men i og med at motoren din kjentes tight og god ut er jeg overrasket at det skjedde, sånt kan ikke forutsees. Dette heter 'å kaste et (eller er det 'en'?) råde gjennom blokka', Danial hadde en slik motor en gang i en rød syncro han hentet fra Setesdal. Det er bare å kaste motoren, men mulig at toppene kan gjenbrukes. Sats på en 2.1 wbx igjen, finnes mange rundt omkring i god stand og til en billig penge hvis ikke den i din delebil kan brukes. ll