Ikke fått glødepluggene enda, men justert opp diselpumpa og justert ned tomgangen. Fortsatt litt høy, rundt 1000rpm men det er greit. Merkbart bedre drag i bakkene. Bare få montert på ny turbo og justert til ca 1 bar så tenker jeg bilen er klar for høytak
Litt småplukk innendørs blir det jo om dagen. Vasket det jeg har av madrasser til høytak senga. Må ha inn en ny glidlås ellers ser de greie ut. Ellers skader det aldri men en liten mini service på kjøleskapet. Ser ut til å være identisk det jeg på videoen.
https://www.youtube.com/watch?v=VKtn2Yjkbco.
Vurderer og å trekke om hele rock and roll senga da dette er temmelig møkkete evt prøve "big green clean machine", med kjemi sprut og oppsug i samme munnstykke. Noen med erfaring? Har maskinen så må vel neste bare gi det et forsøk med rett kjemiblanding
Om noen skulle ville kvitte seg med stålfelger i 16 tommer så er det bare å hyle ut. Ryktes om at man kan bruke felger fra T5 eller hva "Need for Space" ? Eneste grunnen til 16 toms på min på sikt er å få ned turtallet i høyere hastigheter. BFG AT dekka på 15 tommer er jeg veldig fornøyd med og er nesten ikke brukt så blir vel kanskje litt for jålete å bytte til 16 tom allerede. Jeg syns det gjør bilen med dekk med hvit skrift
God helg