martins.macs wrote:Jeg har akkurat det samme problem at det blåser mye luft igjennom systemet når man kjører og det blir en del støy på grunn av dette.Husern wrote: Jeg tenkte evnt og stenge av litt av luftinntaket fremme i grillen.. Det blåser ganske mye luft igjennom systemet når man kjører, selv om ikke vifta går..
Tenkte kanskje ville bli litt mindre vindstøy da.. Hva tror du om det?
En gang på grunn av ødelagt varmeaparat stengte jeg av luftinntaket helt og da ble det mye stillere i bilen men ingen luft igjennom varmeaparat, selvfølgelig![]()
Når jeg prøvde å stenge luftinntaket delvis så fikk jeg en sikkelig plystre effekt som var enda verre. Men det er sikkert som Narle skriver - prøve og se.
Min fars T3 er mye stillere og ingen gjennomtrek via varmeaparat. Bilen er 90 modell og det kan være at VW har løst dette problemet på de nyeste modellene.
Jeg hadde en 90 mod coach for en del år siden..(skulle aldri ha solgt den)
Kan ikke huske at det blåste så mye gjennom varmeapparatet der. Siden det er mye mer stille i bilen til din far, har dem nok gjort noe forandringer.. Skulle vært gøy og funnet ut hva forskjellen er..
Har tenkt litt rundt det der og stenge av litt av luftinntaket.. Tenkte og sette inn en slags plate, men det vil kanskje bli "vindsus" slik du opplevde. Kanskje det er bedre og stappe inn noe tøy eller noe lignende.. Får prøve og forske litt mer rundt det der, når jeg får bilen ned på hjula igjen over påske.. Er det noen andre som har noen erfaringer rundt dette så må dere bare skrike ut