Burde det ha stått Syncronauter eller noe annet?
Denne skal jeg ha som streamer oppe i frontruta (toppstripe)

Du har jo et poeng.. Mange av oss kjører allerede rundt med nicket til EskildSyncronaut wrote:Skal alle kjøre rundt med nicket mitt i frontruta nå, da?![]()
Synes vel kanskje jeg burde fått et ok medlemsnummer i den "klubben" der
:

Det er oss det...TaigAGreEn wrote:Du har jo et poeng.. Mange av oss kjører allerede rundt med nicket til EskildSyncronaut wrote:Skal alle kjøre rundt med nicket mitt i frontruta nå, da?![]()
:
. Syncronaut er vel også et generelt innarbeidd uttrykk blandt våre engelskspråklige venner? Som i: astronaut kjører romferge, syncronaut kjører VWBUSS MED 4X4!!!!!
Syncronaut wrote:Skal alle kjøre rundt med nicket mitt i frontruta nå, da?![]()
:

kjør på..skaravelle wrote:Kan lage merker jeg?

Har ikke du bare den blå igjen da? Den trekker vel bare i den ene enden. Jeg ville tro det kvalifiserer til status som æres-ekskludert eller noe sånt..vwooosh...!!! wrote:Je henger med fortsatt ved et hårstrå...

hehe..Det er nesten bare det ja...og 2 hesterRikskringkastingen wrote:Har ikke du bare den blå igjen da? Den trekker vel bare i den ene enden. Jeg ville tro det kvalifiserer til status som æres-ekskludert eller noe sånt..vwooosh...!!! wrote:Je henger med fortsatt ved et hårstrå...