Da har jeg vært i kontakt med Norsk Vegmuseum ved Hunderfossen, og vi er hjertelig velkommen dit på lørdag.
Der kan vi boltre oss inne og ute. Er også store griller der som vi kan benytte om vi vil.
Har fått tillatelse til at vi kan kjøre bilene våre inn på selve museumsområde.
Da må vi oppføre oss pent og rydde opp etter oss selvsagt
-89 Halvpanel 1.9Tdk Turbosnegla 2
-84 Doka 1.9Tdk
-00 Bora 1,9 Highline
-84 Jetta Coupe 1,6
Doka84 wrote:Da har jeg vært i kontakt med Norsk Vegmuseum ved Hunderfossen, og vi er hjertelig velkommen dit på lørdag.
Der kan vi boltre oss inne og ute. Er også store griller der som vi kan benytte om vi vil.
Har fått tillatelse til at vi kan kjøre bilene våre inn på selve museumsområde.
Da må vi oppføre oss pent og rydde opp etter oss selvsagt
Kjempe bra, Tommy
Jeg har vært der tidligere og dette er verdt å se
Gleder meg masse til å ta turen til Lillehammer
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
Vi prøver vel å ta en annen rute enn E6. Tommy du kan jo tenke ut en kose rute vi kan ta til vei museet. Lurer på om du ble utnevnt til kolonne sjef slik i denne skrivende stund.
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
jakob wrote:Vi prøver vel å ta en annen rute enn E6. Tommy du kan jo tenke ut en kose rute vi kan ta til vei museet. Lurer på om du ble utnevnt til kolonne sjef slik i denne skrivende stund.
Kan vel kjøre "gamleveien" fra Lillehammer til Øyer?
Mindre trafikk der
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
Jeg synes det er lite påmeldte til treffet i forhold til hvor mange vi egentlig er på dette forumet.Det viser seg gang på gang at interessen for å møtes bare ligger hos den harde kjernen.Det er ca.4500 brukere av forumet, men kommer det så mange 15 biler på et treff så er det mye. Dette problemet at folk ikke kommer gjelder for nesten alle treffene vi prøver å få til her i landet.Skjerp dere litt og støtt opp om det som blir arrangert.
jeg vurderer å ta en tur over åsen på dette treffet. men har aldri vært med på noe slikt før. er 245,- pr døgn pr prs? eller er det 245,- pr bil?. og hvordan operer dere disse tidene er det fra man kommer eller er det faste døgn tider?
jeg vurderer å ta en tur over åsen på dette treffet. men har aldri vært med på noe slikt før. er 245,- pr døgn pr prs? eller er det 245,- pr bil?. og hvordan operer dere disse tidene er det fra man kommer eller er det faste døgn tider?
Ralling i tråder er vi litt for flinke til, hva med å ta opp igjen en av de gamle trådene om "få folk til treff" ? Og ellers holde tråder for det de er starta for... (jeg er en av de som raller)
Den var ikke til deg, Jarle. -Skjønt når jeg tenker meg om ville ikke folk vi skule reklamere for Tinn for noen år tilbake, hva er 2013-holdningen ?
Ref. Lillehammer så kan jeg ikke, skulle sikkert likt å tatt turen opp men det ble for langt unna den helga - passa fint der det opprinnelig skulle være, men alt passer ikke alle.