bytte dieselpumpe
Re: bytte dieselpumpe
Har opna på¨dyserør, og på slangar inn og ut av pumpe, ingen diesel noko plass. Klarar sikkert ikkje å syge fram dieselen når den er heilt tom. Kamen står rett, stilte inn motor før eg begynte å skru, og hadde då først bomma 180 grader. oppedaga det før eg starta demontering av vesentlige ting, hadde kun fjerna deksel og rydda litt plass nedi der.
Da jeg bytta filter sugde jeg igjennom dieselen fram og igjennom pumpa for å spare strøm og og starteren. Måtte spytte en stund etterpå for å rense kjeften...
Jeg løsnet også litt på dyrerørene for å få ut luft...
Om dette var br eller dårlig vet jeg ikke, men det virket.
Det er vel ikke "styrerent" å nevne slike utskeielser, men det er jo slikt jeg må gjøre av og til på mine veteranbiler når det har stått i vintersesongen. Det er bensin og smaker like ille..
Har alltid en vindusspylerslange tilgjengelig.
Det er nok bedre måter å gjøre det på...
Og nå blir jeg nok arrestert...
Jeg løsnet også litt på dyrerørene for å få ut luft...
Om dette var br eller dårlig vet jeg ikke, men det virket.
Det er vel ikke "styrerent" å nevne slike utskeielser, men det er jo slikt jeg må gjøre av og til på mine veteranbiler når det har stått i vintersesongen. Det er bensin og smaker like ille..
Har alltid en vindusspylerslange tilgjengelig.
Det er nok bedre måter å gjøre det på...
Og nå blir jeg nok arrestert...
Torbo
Å fy og fy!! Eg kjenner smaken i munnen, og er heilt sikker på at eg skal finne på ein bedre måte enn å suge det fram! Å løyse dyserøra er jo slik det skal gjerast, etter skuleboka faktisk, så det er jo ikkje feil.
ny kveld, nye problem. Har fyllt diesel i pumpa, opna dyserør og kinna, blir fuktig rundt mutteren på dyserøra, ikkje mykje som kjem ut der. Mindre enn før eg bytta pumpa. Oppedaga at det var lite diesel i filteret etter eg hadde kinna ei stund, då huska eg eg las noko om den kvite dingsen oppå filteret her inne ein plass, tok den av, og den er open rett gjennom, men potte tett ned i filteret. Der skal det vel vere ope? Håpar snart ting blir bedre, no blir det meir tull kvar dag!
-
Rikskringkastingen
- -

- Car: T3 Syncro
Den ventilen skal vel slippe oppvarmet returdiesel ned i filteret, slik at ikke dieselen skal danne voks i filteret når det er skikkelig kaldt. Det skal nok ikke være helt åpent fra returen og ned i filteret. For da ville pumpa sugd filteret fullt med luft fra returslangen, og ikke diesel fra tilførselsslangen. Men jeg er ikke helt sikker på nøyaktig hvordan ventilen fungerer. Sjekk for sprekker i underkant av slangestussene på ventilen. Her har det lett for å sprekke når plasten blir gammel og sprø. Særlig når du tar tak i slangene for å trekke ventilen av filteret. Hvis det er sprekker her vil det komme luft inn i filteret.
Henrik Engen
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Har kjøpt ny ventil, den er tett ned i filteret den og, men er opnare rett gjennom. Las på Meca.no at denne burde byttast ved filterskift, så kanskje ikkje dumt å bytte uansett. Har og kjøpt nytt filter, so får eg håpe eg får fram noko diesel snart.
Klarte å få fram diesel på dysene i kveld, etter mykje lufting og trykkluft på tanken. Det kom røyk ut eksosen og, men gjekk sjølvsagt tom for straum før driten starta. Men nokon som veit målet på justerskrua på pumpa? Skruen på 94 mod var mykje lenger utjustert enn på 96 mod, og 96 mod pumpa var blombert. Eg justerte 94 mod likt som 96, men er usikker på om det er rett..
Men når motoren starter så er det vel ingen grunn til å sjekke eksosen?
http://s132.photobucket.com/user/PikkuP ... 4.mp4.html
http://s132.photobucket.com/user/PikkuP ... 4.mp4.html
Torbo
TØFT! Men, hjalp ikkje meg..
Får prøve igjen i morgon, trur eg skal starte heilt på nytt med innjustering av pumpa. Men eg lurer fortsatt på grunninnstilling på mengdeskrua på pumpa. HJELP??
Er megngdeskruen justert?
Med småjustering på den skal jo motoren starte uansett, men har den vært ute, må andre fortelle hvor lagt den skal skrus inn?
Med småjustering på den skal jo motoren starte uansett, men har den vært ute, må andre fortelle hvor lagt den skal skrus inn?
Torbo
mengdeskruen var mykje lenger utjustert på pumpa eg putta i, enn på den som stod i. Eg justerte den inn til ca samme mål som den eg tok ut, så det bør jo vere greit nok. Den burde vel starte uansett ja, men hadde vel blitt heil feil blanding.
Har skrudd i halve dag, men bilen startar ikkje. Starta med å få motor på tenningsmerke, på rett runde, og stilte innatt pumpe/kamdrev, hjalp ikkje. Prøvde fleire gongar, løyste heile pumpa og eine gongen, men det er liksom ikkje i nærheten av å tenne ein gong, vi berre kinnar utan resultat. Det virkar nesten som dieselen renn tilbake til tanken og, for pumpa måtte matast litt eit par gongar for å få diesel på dyserøra. Eg har blåst gjennom slangar, alle er opne. No har eg egentlig gitt litt opp, symptoma er akkurat dei same som før eg bytta pumpa, so feilen ligg kanskje ein heilt anna plass og lurer meg, men eg skjønar ikkje kva problemet kan vere. Nokon gode idear? I dag var det vel kanskje 5 grader ute, glødepluggane får spenning, men eg veit jo ikkje om dei virkar, Men bilen burde vel starta utan gløding i 5 grader..?