Kanskje jeg ser den neste jeg jeg er i Haugesund..?
stripå 85 syncro
Re: stripå 85 syncro
Flott bil... 
T3 1,6TD - 1990 - SOLGT
T4 2,5 TDI - 1996 - SOLGT
Golf Country - 1990 -SOLGT
T4 2.4 GL - 1994 - VRAKET
T4 1.9 TDK -1998 - SOLGT
T4 2.5 TDI - 1998
T4 2,5 TDI - 1996 - SOLGT
Golf Country - 1990 -SOLGT
T4 2.4 GL - 1994 - VRAKET
T4 1.9 TDK -1998 - SOLGT
T4 2.5 TDI - 1998
Takk for tilbakemeldinger... og de som vil se bilen før landstreffet må gjerne svinge innom - blir ikke skilter på den før halv årsavgift er mulig...
men det er noe jeg ikke helt forstår... nå har jeg en gammel bulkete rusten syncro - kjip c som noen sier... og får masse positive tilbakemeldinger... når jeg eide lille blå var det liksom bare en ja... lille blå... nesten umulig å selge... mer eller mindre gitt bort... og denne bilen kunne jeg solgt flere ganger allerede... forstå det den som kan... jaja... kanskje folk bare prøver å være hyggelige og vil gi meg litt håp i et håpløst prosjekt
men det er noe jeg ikke helt forstår... nå har jeg en gammel bulkete rusten syncro - kjip c som noen sier... og får masse positive tilbakemeldinger... når jeg eide lille blå var det liksom bare en ja... lille blå... nesten umulig å selge... mer eller mindre gitt bort... og denne bilen kunne jeg solgt flere ganger allerede... forstå det den som kan... jaja... kanskje folk bare prøver å være hyggelige og vil gi meg litt håp i et håpløst prosjekt
-
skaravelle
- -

Jeg likte jo lille blå godt også jeg, og ville kanskje kjøpt den om det hadde passet lommeboka akkurat da den var til salgs. Men du gikk litt hardt ut på prisen, det er fortsatt mange bra biler igjen der ute til en billig penge som man heller kan bruke pengene på å oppgradere, det er vel den siste din et bevis på 
Den er vel ikke håpløs? Ser du jakter på sveiseapparat, men det ser ikke så ille ut på bildene?
Den er vel ikke håpløs? Ser du jakter på sveiseapparat, men det ser ikke så ille ut på bildene?

bugbuddies.no
Bobla trenger seriøst sveisingskaravelle wrote:Jeg likte jo lille blå godt også jeg, og ville kanskje kjøpt den om det hadde passet lommeboka akkurat da den var til salgs. Men du gikk litt hardt ut på prisen, det er fortsatt mange bra biler igjen der ute til en billig penge som man heller kan bruke pengene på å oppgradere, det er vel den siste din et bevis på
-
martins.macs
- -

- Car: VW T3 1.9TDI Westfalia 83
- Phone: 97071638
Jeg tror at problemet er at den lille blå var alt for fin! Hele gleden er jo å skaffe seg den mest nedslitte bilen og få den fin igjen. Det er ikke noe gøy å kjøpe en "ferdig prosjekt". Jeg tenker hvertfall sånn.hunter wrote: men det er noe jeg ikke helt forstår... nå har jeg en gammel bulkete rusten syncro - kjip c som noen sier... og får masse positive tilbakemeldinger... når jeg eide lille blå var det liksom bare en ja... lille blå... nesten umulig å selge...
Men Stripå kommer til å bli fin
Martins
VW T3 Westfalia 1.9TDI ///on storage///
VW T3 Coach + EJ22 ///under construction///
VW T3 Westfalia 1.9TDI ///on storage///
VW T3 Coach + EJ22 ///under construction///
-
solrikioo
- -

- Car: Skoda Octavia 2014
Og syncro er jo mye mer pop enn 2wd stortsett.

Har hatt av ventildekslene og bøylene. De så skikkelig ille ut. Pussa dem ned. Påførte noe gammel rustkiller, grunning og den eneste lakken som sprayen virka på... så det ble lekkert som dere ser
Forøvrig samme lakk jeg brukte på trehjulssykkelen til guttungen for ca 17 år siden
Fikk med feil oljefilter men skal innom Møller i morgen og få riktig... da blir det frisk ny mineralolje i 10/30 kvalitet på Stripå.
MEN jeg har ikke noe syncro klistermerke foran på bilen... kun det bak på bilen... er det i salg slike eller må jeg spørre deg skaravelle? Trenger 1 i svart
Neste prosjekt er å jekke opp bilen og ta av bakhjulene... bremsene henger litt her... tror jeg spanderer på meg nye bremsebånd bak... når jeg først gidder å ta av bremsene setter jeg ikke på noe gammelt... da har jeg bremser lenge... Er det Møller eller Mekonomen som gjelder på bremsebånd?

MEN jeg har ikke noe syncro klistermerke foran på bilen... kun det bak på bilen... er det i salg slike eller må jeg spørre deg skaravelle? Trenger 1 i svart
Neste prosjekt er å jekke opp bilen og ta av bakhjulene... bremsene henger litt her... tror jeg spanderer på meg nye bremsebånd bak... når jeg først gidder å ta av bremsene setter jeg ikke på noe gammelt... da har jeg bremser lenge... Er det Møller eller Mekonomen som gjelder på bremsebånd?

-
ducce999s
- -

- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
-
hansstef
- -

- Car: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
- Phone: 9-1-8-8-0-9-3-7
eller disse:
http://www.brickwerks.co.uk/index.php?p ... t&Itemid=6
...samme leverandør, fetere striper
Hans Sæle
-
skaravelle
- -

Men vil de kle denne bilen? Motepolitiet heiser rødt flagghansstef wrote: eller disse:
http://www.brickwerks.co.uk/index.php?p ... t&Itemid=6
...samme leverandør, fetere striper
Har nok et slikt vanlig til å ha foran som du kan få av meg. Evt kan jeg lage et slikt:

bugbuddies.no
Enig med motepolitietskaravelle wrote: Men vil de kle denne bilen? Motepolitiet heiser rødt flagg![]()
Har nok et slikt vanlig til å ha foran som du kan få av meg. Evt kan jeg lage et slikt:
EDIT: Kånå meinte stripå va tøft og ein skal hørra på kånå... men eg fekk ikkje ha det hvis det blei trykkfeil med to p'er i stedet for ein... ka meine hu?
-
skaravelle
- -

-
hansstef
- -

Siste ser ut som en vinner for meg!

Evt kan kanskje Skaravelle jobbe inn 4x4 i dobbeltstripen nede til venstre ?skaravelle wrote:Moro dette
Hans Sæle
Bare meg som ser en kilde til misforståelser her?skaravelle wrote:Moro dette
helt sikkert... vi andre er ikke så glupeThorAlex. wrote:Bare meg som ser en kilde til misforståelser her?
Passer det best med hvite eller sorte blinklys foran på stripå?

-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
Uten SA-grill eller tåkelysrammer synes eg det blir finest med svart.hunter wrote:Passer det best med hvite eller sorte blinklys foran på stripå?
Men hver sin smak

Tage Vedal
T3-fan
T3-fan
-
hansstef
- -

Jeg syns det er finest med svart i alle tilfeller SÆRLIG med SA-grill nede. Kan evt ta med meg noen hvite jeg har liggende når jeg kommer til Haugesund. Du kan få kjøpe de for en rimelig penge om du ønsker hvit 
Skal forresten på visning på Hasseløy 31. mai. Spørs om jeg får noe tid da, men jeg kan da ha de i bilen hvis det skule være aktuelt.
Skal forresten på visning på Hasseløy 31. mai. Spørs om jeg får noe tid da, men jeg kan da ha de i bilen hvis det skule være aktuelt.
Hans Sæle
-
Syncrolover
- Car: 01' Mondeo, 94' Mondeo, 78' Ford Capri
Blir et flott prosjekt dette
Forresten så bor min onkel nesten rett bak hotellet i Ullensvang, eller Lofthus som det heter akkurat der...
Har vært mye den veien siden jeg har slekt i Odda, Lofthus og Kinsarvik
Forresten så bor min onkel nesten rett bak hotellet i Ullensvang, eller Lofthus som det heter akkurat der...
Har vært mye den veien siden jeg har slekt i Odda, Lofthus og Kinsarvik
Richard Vågen, Tidlig 76' modell
Min far har hatt 9w split buss PN17644, 71' eller 72' 1200 boble m/1600 + zoom potte PC20646, T2b Transporter og 82' Transporter YZ29065, deraw min VW interresse
R.I.P Mamma (5.3.2011)
Min far har hatt 9w split buss PN17644, 71' eller 72' 1200 boble m/1600 + zoom potte PC20646, T2b Transporter og 82' Transporter YZ29065, deraw min VW interresse
R.I.P Mamma (5.3.2011)
Flytta litt støv i bilen i dag og da dukket de siste nøklene opp
de lå i sitt originale nøkkelknippe i fra når bilen var ny... litt dårlig bilde pga blitz men slik ser det ut:

ellers sitter bremsetromlene ganske så fast bak så jeg får vel løsne håndbrekkwire og slakke skoene litt så hjelper det nok på... men ikke i dag

ellers sitter bremsetromlene ganske så fast bak så jeg får vel løsne håndbrekkwire og slakke skoene litt så hjelper det nok på... men ikke i dag
Jeg har ikke hatt syncro før så litt dumme spørsmål blir det... men de er jo til for å svares på... så takk for hjelpen til de jeg maser på 
I kveld er begge bakhjula oppe fra bakken og bilen er satt på bukker. Tromlene på begge sider er av og konklusjonen min blir nok å handle nye bremsesko og monteringssett til uka. Håndbremsevaier får også en gjennomgang. Calliperne og bremserør ser bra ut. Røra må ha vært skifta så bra som de ser ut. Hjulene snurra lett rundt uten motstand når de var oppe fra bakken så formodentligvis så fungere syncrofunkjsonen inkl sperra bak.
Hva rengjør jeg tromlene med innvendig?
Hanstef: om du får tid til helgen å ta en kopp kaffe er jeg trolig hjemme... men send en melding først så du er sikker
Hvite blinkers til gibortpris kan jeg overta 
I kveld er begge bakhjula oppe fra bakken og bilen er satt på bukker. Tromlene på begge sider er av og konklusjonen min blir nok å handle nye bremsesko og monteringssett til uka. Håndbremsevaier får også en gjennomgang. Calliperne og bremserør ser bra ut. Røra må ha vært skifta så bra som de ser ut. Hjulene snurra lett rundt uten motstand når de var oppe fra bakken så formodentligvis så fungere syncrofunkjsonen inkl sperra bak.
Hva rengjør jeg tromlene med innvendig?
Hanstef: om du får tid til helgen å ta en kopp kaffe er jeg trolig hjemme... men send en melding først så du er sikker
ingen fremgang for å få skilt på bilen pga oppussing av stuå... men det er blitt bestilt svarte baklykter og svarte blinklys hos Martin
så de kommer på når de ankommer... er disse sånn eu-godkjent eller henger de seg opp i sotinga på eu-kontrollen? for da får eg vente til etter kontrollen før eg skrur de på... noen som vet?
-
hansstef
- -

min glei gjennom EU kontroll med svarte lys rundt hele 
Gret så lange pærene er oransje
Gret så lange pærene er oransje
Hans Sæle
-
Tur-Bo
- -

- Car: 2000 t4 syncro
- Phone: 46925366
Er de "E" merket er det ingen problem.
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
ting endrer seg fort... selger stripå slik den står... årsak til det er at jeg har kjøpt en annen bil som jeg synes passer bedre til mine jaktturer... ta kontakt ved interesse... sykkelstativet er tatt av og solgt...
de sota baklyktene og blinklysene følger med over på den nye bilen og blir ikke solgt!
de sota baklyktene og blinklysene følger med over på den nye bilen og blir ikke solgt!