Varmeste dagen hittil!

Ikke verst...subwoofer wrote:Hvilken dimensjon endte du på til slutt?

Må teste ...Needforspace wrote:Hei dimensjon det. Hva er turtallet i 80 km/t?

Så absolutt! Det er jo DET "skreddersydde" teltet!

For det første et bilde jeg hadde glemt.Needforspace wrote:Grei dimensjon det. Hva er turtallet i 80 km/t?

Skjærte ut litt av plast-hjulbue-beskyttere i dag.subwoofer wrote:Sjekket selv i dag, ca 2600 snurringer i 80 (Biltema-turteller) på samme dimensjon.

Når det gjelder turteller på diesel så får jo denne signal fra generatoren, så om det er andre reimskiver der enn originalt så blir turtelleren feil. Men den kan kalibreres med en liten skrue på baksiden.Needforspace wrote:Begynner å lure på om turtelleren min er feil siden jeg har vesentlig lavere turtall i 80kmh enn andre.

Du er sikker på at det er støtdemperen som lager lyden? For erfaringsmessig er det ofte indre foringer på øvre bærearm som lager knirke-/gnisselyder under forsetene på T3.bcx238h wrote: Dessuten må jeg nok invistere i nye støtdempere.
Bak de er ganske fuktige og framme den til venstre lager "squezzy" lyder.

Ja vel... tenkte også på den ene eller andre foringen.Rikskringkastingen wrote:Du er sikker på at det er støtdemperen som lager lyden? For erfaringsmessig er det ofte indre foringer på øvre bærearm som lager knirke-/gnisselyder under forsetene på T3.bcx238h wrote: Dessuten må jeg nok invistere i nye støtdempere.
Bak de er ganske fuktige og framme den til venstre lager "squezzy" lyder.