T4-russebiler
-
RZR-Jånni
- -

- Car: 1967 og 1991
- Phone: 975 976 57
T4-russebiler
Det går 2 stk i Bergen, observert inatt... SR40 begynte det ene skiltet på, så den er vel rundt 91 modell da. Bensinmotor. Kvinnfolk. Rullemalt.
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
67 Sika
Fikk med meg en blå en med overdimensjonert lydanlegg i russerebusløpet på fredag. Den brøt sammen i Løvstakktunnelen
og måtte taues til arrangementet...
I tillegg til én (?) annen T4 (rød) er russebilparken i Bergen fullstendig dominert av T3-er - tydelig at åttitallet er på vei tilbake...
Selv er jeg fotgjenger og sparer min kjære '70 1300 for belastningen
I tillegg til én (?) annen T4 (rød) er russebilparken i Bergen fullstendig dominert av T3-er - tydelig at åttitallet er på vei tilbake...
Selv er jeg fotgjenger og sparer min kjære '70 1300 for belastningen
Even S.
Bergen
Bergen
Går en rødmalt bay som russebil på Hamar. Skal forsøke å finne bilnummeret på den i løpet av russetida....
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
-
Caravelle-Kai
- -

Også leit å se at alle sammen er malt med kost og bengalakk også....
Vi viste i hvertfall vår 1984 Transporter den benhørige respekt og pusset ned hele bilen og malte den med skumrulle for at det skulle bli pent... Den fikk også masse nye deler i forstilling, bremseopplegg, etc. Et overdimensjonert lydanlegg med 4x15", grønne neonlys inni og bak VW merket i grillen(foresten ganske tøft) ++ Vi snakker stadig om den bilen, og savner den... Og det skal sies, vi brukte den til mer en russebil, den var en god venn for oss, og min vei inn i bussmiljøet...
Vi viste i hvertfall vår 1984 Transporter den benhørige respekt og pusset ned hele bilen og malte den med skumrulle for at det skulle bli pent... Den fikk også masse nye deler i forstilling, bremseopplegg, etc. Et overdimensjonert lydanlegg med 4x15", grønne neonlys inni og bak VW merket i grillen(foresten ganske tøft) ++ Vi snakker stadig om den bilen, og savner den... Og det skal sies, vi brukte den til mer en russebil, den var en god venn for oss, og min vei inn i bussmiljøet...
Espen
-
RZR-Jånni
- -

- Car: 1967 og 1991
- Phone: 975 976 57
Jeg ser faktisk for det meste amcars her i Bergen, men ser nå T3ene og. Har du amcar som russebil her i Bergen, er det status. T3 er liksom det neste. Så kommer drittbilene etter..
Så russebilen jeg hadde ifjor... Han kjørte nå pent der og da.
Har ikke sett den blå T4en. Bare to røde. En med agregat på taket.
Få fatt i bayen du Erjo, redd den og.
Så russebilen jeg hadde ifjor... Han kjørte nå pent der og da.
Har ikke sett den blå T4en. Bare to røde. En med agregat på taket.
Få fatt i bayen du Erjo, redd den og.
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
67 Sika