Montert to ekstra stoler i originale farger for å få 6 plasser med 3-punktsseler. 3-klappbenken er fortsatt montert, og det er også et enkelt klappsete bakerst. Ideelt for russ eller familier som skal ha med seg tvillingvogn. Det var grunnen til at vi kjøpte denne bilen for 8 år siden.
Jeg har vedlikeholdt bilen teknisk godt. Har dessverre ikke vært like flink utvendig, så den har fått endel lakkrust. Trenger en kjær hånd til å flikke litt.
Har ikke sett annet enn overflaterust på bilen.

Bildet er fra prosjekttråden, og må regnes som et glansbilde. Bilen har fått seg flere kosmetiske skrammer, flere bilder kommer når jeg får tid.
Bilen har følgende utstyr:
Automat(DXS, ny type i følge VW)
Cruisecontrol
MFA (Kjørecomputer)
Friskluftsdyser i tak bak.
motorvarmekolbe
lakkert støtfanger foran og bak(ikke montert, eller lakkert i riktig farge)
originalt mørke ruter
soltak originalt
sommerhjul (2bra+2 ikke fullt så bra)
vinterhjul (ferdige...)
Lasteholdere for tak (2bøyler, lav profil)
Hengerfeste (2 tonn)
Jeg har tro på at dette er et grunnlag for å få til en veldig god bil, for en rimelig penge. Det forutsetter at man er nevenyttig, og at man ikke ser mørkt på å ta i et tak.
Det vil være synd å hugge en slik bil, men alternativet er rett og slett noe slikt. Jeg ønsker ikke å plukke deler, men kan bli nødt til det. Her kan man få mye bil for en billig penge.
BUD ønskes! Og jeg vil gjerne ha de innen den 12. juni, for å sette en dato. Jeg kommer til å ta i mot bud på PM og eventuelt her i kjøpstråden. Vær realistisk, jeg forventer ikke 200000.-, men har selvfølgelig en nedre smertegrense. Jeg foreslår en nedre grense på 20000.- selv, men er fortsatt åpen for bud.
04.06.2012: BUD: 20000.-