Noen som vet hva dette kan være, eller finnes det et koblingsskjema noe sted? Dritkaldt å kjøre uten varme
Sikringsboks/koblingsskjema etter brann.
Sikringsboks/koblingsskjema etter brann.
Har hatt brann i ledningsnettet fra stereoanlegget, og byttet hovedkabler fra rattstammen og inn i sikringsboksen. Det orginale ledningsnettet fra sikringsboksen og ut til stereoanlegget, tok jeg vekk og la opp nytt nett rett på batteriet. M
en nå virker ikke vifta, sig. tenner og heller ikke lys i viftepanel.
Noen som vet hva dette kan være, eller finnes det et koblingsskjema noe sted? Dritkaldt å kjøre uten varme
, glad for svar.
Hva slags bil har du?
Hvis t4 1991-1995 Så deler radio og cig lighter krets.
Jeg mener at vifte og radio krets deler noen punkter. Mål om du har styrestrøm inn til viftebryteren uansett bil. Har du det, så er det sansynligvis jordingsfeil. Da legger du opp ny jordingskabel. Det er mulig at lyset tar strøm fra viftebryteren. Det kan være enklest å legge opp ny styrestrøm/driftstrøm til vifta. Hvis du ikke er sikker på bil elektro så ville jeg vært litt forsiktig. Alle kretsene er tilpasset med rett kabel tykkelse og sikring i forhold til enhet. Det er fort gjort å lage ei brann felle her.
Jeg mener at vifte og radio krets deler noen punkter. Mål om du har styrestrøm inn til viftebryteren uansett bil. Har du det, så er det sansynligvis jordingsfeil. Da legger du opp ny jordingskabel. Det er mulig at lyset tar strøm fra viftebryteren. Det kan være enklest å legge opp ny styrestrøm/driftstrøm til vifta. Hvis du ikke er sikker på bil elektro så ville jeg vært litt forsiktig. Alle kretsene er tilpasset med rett kabel tykkelse og sikring i forhold til enhet. Det er fort gjort å lage ei brann felle her.
Stian
1,9 TDI 2008 transporter
2,5 TDI 2003 Transporter RIP
2,5 TDI 2003 Multivan Westfalia tak Camper
2,0 TDI Touran (drittbil)
2,5 TDI 2000' (omplassert)
2,4D 94' RIP
2,4D 93' RIP
2,4D 93' RIP
1,9 TDI 2008 transporter
2,5 TDI 2003 Transporter RIP
2,5 TDI 2003 Multivan Westfalia tak Camper
2,0 TDI Touran (drittbil)
2,5 TDI 2000' (omplassert)
2,4D 94' RIP
2,4D 93' RIP
2,4D 93' RIP
Tusen takk for svar, det virker også logisk siden det kommer vesntlig flere ledninger fra sikrinsboksens radio kontakt enn det en radiokontakt skulle tilsi. da jobber jeg videre ut i fra det. ja, det er en T4 96 modell Diesel.stste wrote:Hva slags bil har du?
Hilsen Per.