Bergen. 17.03.

Likermartins.macs wrote:Sjeldent syn i bygatene... T1. Første sikre tegn på at våren har kommet!
Bergen. 17.03.

Renax wrote:
Rett ved sørlandsparken:-)
Sendt fra min Lenovo P780

Minner meg sterkt på min '82 Diesel CamperTistlo wrote: luftkjølt reimo camper med eit satansk tak. (er dette vanlig høgt tak?)

Vanlig and vanlig mis Blomm. En gang prøvde jeg å telle antall Reimotak jeg visste om, jeg tror jeg kom til 17. De fleste var høytak. Det virker som de hele tiden har prøvd å være i takt med tiden og derfor kommet med et nytt moteriktig type høytak hvert annet år. Dette var altså et av de høytakene. Antakelig har de tatt utgangspunkt i hvor høyt et tak må være, og så har de for aerodynamikkens skyld hevet det litt ekstra på midten.

Ser utrolig mye bedre ut når alt er blått...Needforspace wrote: [![]()

Det er vel en grunn til at det i dag bare er det taket du har som er i produksjonNeedforspace wrote:Selv ikke jeg kan finne så mange pene ord å si om det taket der, men inn i garasjen skulle jeg fått det, når den kommer opp igjen. I dag er det ikke noe hinder der i det hele tatt.
Det Reimo taket jeg hadde på min forrige bil finnes i minst en annen variant som er til forveksling lik, de må ha vert glade i å lage nye støpeformer hos Reimo.
![]()
Alltid hyggelig å bli spottetmartins.macs wrote:Sjeldent syn i bygatene... T1. Første sikre tegn på at våren har kommet!
Bergen. 17.03.