Lite eller mye T3 på veien... T3 spotting
Re: Lite T3 på veien...
Brun T3 kjørte inn på Bomstad-Baden Camping i Sverige i ettermiddag, norskregistrert (HF?). Spaserte en tur i stad etter ungelegging for å se på sakene og ta bilde, men fant den ikke igjen
Noen her?
Har møtt flere T3 i rundt Karlstad siste uka, uten at jeg har rukket å ta bilder. Meget hyggelig møte i dag, da denne rullet inn noen plasser nedenfor vogna vår: http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=32291
Snakket med en meget fornøyd familie på 4 som hadde kost seg i nyanskaffelsen i hele sommer, og bilen er jo kjempefin
Snakket med en meget fornøyd familie på 4 som hadde kost seg i nyanskaffelsen i hele sommer, og bilen er jo kjempefin
Jeg møtte Rolf her på forumet med sin T3, i Kongsvinger 27. juli. Morsomt! Se mer på min blogg

Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
-
VW1985T3
- Car: T3 1985 Sika
- Phone: 95019591
Jeg vil bare si det at når jeg kjørte opp og ned fra nordnorge så møtte jeg på en haug av t3!!
Jeg vinka og blinka til omtrent alle sammen som kjørte forbi
vet ikke om noe her på forumet så en blå volvo 940 med takboks som blinka
og så lurer jeg på om det er noen på forumet her som eier en hvit t3 camper som sto like ved nordlandshallen og det badeland der oppe i bodø
Jeg vinka og blinka til omtrent alle sammen som kjørte forbi
vet ikke om noe her på forumet så en blå volvo 940 med takboks som blinka
og så lurer jeg på om det er noen på forumet her som eier en hvit t3 camper som sto like ved nordlandshallen og det badeland der oppe i bodø
Petter Hegge
Røyken,Buskerud
95019591
Røyken,Buskerud
95019591
-
martins.macs
- -

- Car: VW T3 1.9TDI Westfalia 83
- Phone: 97071638
Kjørte Stockholm - Bergen i går og traff på noen spennende bilar.
Ikke langt fra Stockholm en fin fin svensk T2 pickup.

Så kom en T3 camper. Så ikke registreringsnummeret men så ut som norsk.

Ca. halvveis til Oslo så vi en fin norsk T3 med biltralla og en bubla opp på tralla.

Og litt nærmere Norges grense traff vi på en veldig fin T2 camper.

Oppe i Hardangervidda traff vi på en fransk T3

.. og en veldig saktegående LT

Ikke langt fra Stockholm en fin fin svensk T2 pickup.

Så kom en T3 camper. Så ikke registreringsnummeret men så ut som norsk.

Ca. halvveis til Oslo så vi en fin norsk T3 med biltralla og en bubla opp på tralla.

Og litt nærmere Norges grense traff vi på en veldig fin T2 camper.

Oppe i Hardangervidda traff vi på en fransk T3

.. og en veldig saktegående LT

Martins
VW T3 Westfalia 1.9TDI ///on storage///
VW T3 Coach + EJ22 ///under construction///
Den gule T2en der ved svenske grensa er en kompis sin. Fin bil!
[quote=
[/quote]
Jeg var i Bodø 13-14 Juli med Hvit camper, men ca 7 min unna Nordlandshallen.
Møtte forøvrig 8-10 T3 på turen Lillehammer-Bodø-Finnsnes-Harstad-Lødingen-Lillehammer i tidsrommet 13/7 til 4/8. Og alle blinket med lysene og vinket når vi møttes, og da er det ekstra hyggelig å kjøre gammel god T3 på langtur
Mvwh: Tommy
Jeg var i Bodø 13-14 Juli med Hvit camper, men ca 7 min unna Nordlandshallen.
Møtte forøvrig 8-10 T3 på turen Lillehammer-Bodø-Finnsnes-Harstad-Lødingen-Lillehammer i tidsrommet 13/7 til 4/8. Og alle blinket med lysene og vinket når vi møttes, og da er det ekstra hyggelig å kjøre gammel god T3 på langtur
-89 Halvpanel 1.9Tdk Turbosnegla 2
-84 Doka 1.9Tdk
-00 Bora 1,9 Highline
-84 Jetta Coupe 1,6
Medlem av VWBUS Mjøsa
Tommy B. Strøm
-84 Doka 1.9Tdk
-00 Bora 1,9 Highline
-84 Jetta Coupe 1,6
Medlem av VWBUS Mjøsa
Tommy B. Strøm
Jeg var i Bodø 13-14 Juli med Hvit camper, men ca 7 min unna Nordlandshallen.Doka84 wrote:[quote=
Jeg møtte deg søndag 15. juli på veg sydover E6 syd for Innhavet. Du var på veg nordover. Ikke i tvil. Jeg kjørte mihn grønne T4 Westfalia og vinket....!!!!! Du vinket tilbake....
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Medlem avVWBUS Mjøsa
Medlem avVWBUS Mjøsa
-
VW-Schnellfahrer
- -

Møtte deg i Hallingdal på vei mot Bergen. Fin bilmartins.macs wrote:Kjørte Stockholm - Bergen i går og traff på noen spennende bilar.
-
martins.macs
- -

- Car: VW T3 1.9TDI Westfalia 83
- Phone: 97071638
Det er kun på avstand og i stor farta når den ser fin utVW-Schnellfahrer wrote:Møtte deg i Hallingdal på vei mot Bergen. Fin bilmartins.macs wrote:Kjørte Stockholm - Bergen i går og traff på noen spennende bilar.
Kjørte du i T3?
Ja, den var skikkelig fin bil. Så ut som om den er i veldig god stand.Cheron wrote:Den gule T2en der ved svenske grensa er en kompis sin. Fin bil!
Martins
-
VW-Schnellfahrer
- -

Nei, jeg kjørte en T4 Multivan på den turen.martins.macs wrote:Det er kun på avstand og i stor farta når den ser fin utVW-Schnellfahrer wrote:Møtte deg i Hallingdal på vei mot Bergen. Fin bilmartins.macs wrote:Kjørte Stockholm - Bergen i går og traff på noen spennende bilar.
![]()
Kjørte du i T3?
-
VW-Schnellfahrer
- -

Møtte en vinrød Coach(?) på Dokka i dag, det er sjeldent og kjærkomment
Med tilhenger og sykler bak, hilste digert gjorde vi begge to 
Den var det noe kjent med, han holder til rett borti veien fra der jeg vokste opp, det må da være den samme!martins.macs wrote: Og litt nærmere Norges grense traff vi på en veldig fin T2 camper.
![]()

Cheron: hils kompisen og si han har en flott bil!
Ellers har jeg mange ganger siste halvåret sett denne på samme plass her i Steinkjer:

Og så denne på veimuseet i lillehammer, flott syncro med en del ekstrautstyr og lav km:

I Frankrike nylig så jeg nesten ingen ting, bare en mattsvart luftkjølt T3 camper i venstrefila i 130-sona på motorveien (motsatt vei, fikk ikke tid til bilde) og et par LT campere.
-
ducce999s
- -

- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Lite T3 på veien...
Ca 80 mil med T3'en i helga, Dokka-Gol-Bergen og tilbake, møtte to tyske syncroer, en norsk syncro på Voss i dag, samt en parkert tofarget hvit og burgunder parkert etter veien. Flott tur i fint vær og fin natur, skulle gjerne sett flere, men dere var vel på treff ved Stryn:-)
-
GLENN MARVIN
- -

- Car: T3SYNCRO
- Phone: 91647900
Var på Sjøsanden camping v Mandal i helgen med min blå Syncro,

Der var det fire gutter fra Tyskland i en svart matt DoKa, på ferie i sør vest Norge. Bilen var godt senka over brede aluhjul med ventilerte skiver og caliptere fra Audi A4 foran også hadde han puttet en Passat 2,0 115hk i bak

Sto også en litt matt LT.

Og da vi skulle kjøre derfra kom det en LT til fra Tyskland, en Karman m familie på fire og to hunder, sykler og en stor kasse bak.

Søndag var vi på den nye kommende offroad løypa til KNA, og der var litt uheldig og tok en felg, så vist noen har en Ronal 7x15 et 25 liggende er jeg int i den

Hilsen Glenn.

Der var det fire gutter fra Tyskland i en svart matt DoKa, på ferie i sør vest Norge. Bilen var godt senka over brede aluhjul med ventilerte skiver og caliptere fra Audi A4 foran også hadde han puttet en Passat 2,0 115hk i bak

Sto også en litt matt LT.

Og da vi skulle kjøre derfra kom det en LT til fra Tyskland, en Karman m familie på fire og to hunder, sykler og en stor kasse bak.

Søndag var vi på den nye kommende offroad løypa til KNA, og der var litt uheldig og tok en felg, så vist noen har en Ronal 7x15 et 25 liggende er jeg int i den

Hilsen Glenn.
87 blå 112i Syncro halvpanel decoupler 2 diff full camper.
89 orange Syncro halvpanel diesel.
88 blå Syncro diesel.
79 oransje Golf 1,5 automat
Ops, og en 1995 MB T1N
Kristiansand Bus-Depot.
89 orange Syncro halvpanel diesel.
88 blå Syncro diesel.
79 oransje Golf 1,5 automat
Ops, og en 1995 MB T1N
Kristiansand Bus-Depot.
-
syncroaddict
- -

- Car: T3 88'' JX syncro
- Phone: 94815519
Hallingdal :)
Hei!
Jeg sitter å kjører graver langs riksvei 7 i Hallingdal, rett forbi Flå.
Der har det kommet mye fine biler forbi i sommer!
T1,T2 og ikke minst T3.
Har som regel min blå Coach stående langs veien der, vet ikke om noen her har vert forbi der å lagt merke til den?
Mye fint som kommer forbi der ihvertfall
T1,T2 og ikke minst T3.
Har som regel min blå Coach stående langs veien der, vet ikke om noen her har vert forbi der å lagt merke til den?
Fredrik Mikalsen
88' T3 Syncro 1.6 TD
90' T3 SYNCRO 2,1 WBX
88' T3 Syncro 1.6 TD
90' T3 SYNCRO 2,1 WBX
-
Buss Marius
- -

- Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
- Phone: 92023467
Re: Hallingdal :)
Nesten ille når man vet hvem som har 25% av alle T3 man ser langs vegen. Ja jeg så den da jeg kjørte til Hemsedal forrige mandag. Så også noen tyske campere, en nederlender en lys grøn over mørk grønn T3 fra Hannover og på kommunegrensen Gol-Hemsedal, ved Granheim har det stått en blå T3 som jeg ikke er helt sikker på om er syncro eller ikke, men denne mandagen stod den sammen en hvit syncro. i går kjørte jeg forbi igjen og da var den samme hvite T3 der, men da som 2wd, merkelig. så også flere andre T3 i går. På lørdag var jeg T/R Borås og så flere T3 både svenske og utenlandske på E6, men ingen i Borås.syncroaddict wrote:Hei!
T1,T2 og ikke minst T3.
Møtte en tyskregistrert ADAC biltransporter på Vågsli i dag. På den stå en tysk militær T3, ilag med diverse andre biler. ADAC var sikkert ute og henta havarerte tyskere..
56 Type 1
69 Type 2
81 luftdoka
87 svart Caravelle
89 Syncro halvpanel
90 Caravelle Coach
T3-Society
69 Type 2
81 luftdoka
87 svart Caravelle
89 Syncro halvpanel
90 Caravelle Coach
T3-Society
-
Husern
- -

- Car: 1988 t3 westfalia
- Phone: 90960942
Joda Fredrik..syncroaddict wrote:Hei!
T1,T2 og ikke minst T3.
Jeg har kjørt forbi bilen din ca 20-30 ganger i løpet av et par dager.. Kjører på "annlegget" der med en sølvgrå MAN....
Raymond Huser
1988 VW Westfalia 112i
1996 BMW 320i cab
2011 Ford Mondeo
1988 VW Westfalia 112i
1996 BMW 320i cab
2011 Ford Mondeo
-
narle
- -

- Car: 16"highroof syncro
- Phone: 4-8-2-7-2-2-3-2
Jeg så en tysk militær t3 utenfor Vw forhandler/verkstedet i Førde Søndag.Den ventet nok på å bli hentet av ADAC.Viljar wrote:Møtte en tyskregistrert ADAC biltransporter på Vågsli i dag. På den stå en tysk militær T3, ilag med diverse andre biler. ADAC var sikkert ute og henta havarerte tyskere..
91 Halvpanel Syncro 1,9tdi
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
-
syncroaddict
- -

- Car: T3 88'' JX syncro
- Phone: 94815519
Husern wrote:Joda Fredrik..syncroaddict wrote:Hei!
T1,T2 og ikke minst T3.
Jeg har kjørt forbi bilen din ca 20-30 ganger i løpet av et par dager.. Kjører på "annlegget" der med en sølvgrå MAN....Tror jammen meg du lasta meg ett par turer i dag også jeg
Haha! verden er liten!
Fredrik Mikalsen
88' T3 Syncro 1.6 TD
90' T3 SYNCRO 2,1 WBX
88' T3 Syncro 1.6 TD
90' T3 SYNCRO 2,1 WBX
-
troyca
- -

- Car: `86-Weekender,DJ. .
- Phone: 92240310
Den så jeg om mandagen,etter at Husern ? hadde blunket til meg med aalt av lys. Jeg kjørte sørover med en hvit vestfalia `T-3. ca.kl.18-19.Husern wrote:Joda Fredrik..syncroaddict wrote:Hei!
T1,T2 og ikke minst T3.
Jeg har kjørt forbi bilen din ca 20-30 ganger i løpet av et par dager.. Kjører på "annlegget" der med en sølvgrå MAN....Tror jammen meg du lasta meg ett par turer i dag også jeg
Møtte 2 tyske T3 og 1 nederlandsk Westybay i Vågsli-Haukeli området i dag. 
56 Type 1
69 Type 2
81 luftdoka
87 svart Caravelle
89 Syncro halvpanel
90 Caravelle Coach
T3-Society
69 Type 2
81 luftdoka
87 svart Caravelle
89 Syncro halvpanel
90 Caravelle Coach