Det er bra idaraidara wrote:Hallo nå gløde de mellom 5-6 sek.etter eg tok ut rele banke på de så er de ok jippi
gløding
-
TOBLERONEJAN
- -

He he kjapt på avtrekker på 5,7 sek.morsomt av deg. Om temperatur synker blir de lenger gløding har ikke peilig mulig 0,1-0,2 sek mer.Nå her gløde til den slukne så starte nå av.Etter anbefaling av postmester .Nå kan vi glødingprat legge på hylla. Nå eg hold på med prosjekt. eg har lagt bilde de eg drive med nå 
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Ok eg ikke lagt merke. Sprengt kulde er sjelden hjemme hos meg på vestlandet.Jo da i bland men eg bruker mest firmabil kia perlingo. eg måtte skru opp turtall under oppvarmin og tinne før kjøring. og bil nr 2 min kone sin merc vito 05 mod handicap bil bruke. carravelle lite bruk i vinter. Mest til lenger tur til meg selv og min datter.
Hei eg hadde bodd i hønefoss 4-5 år så var de annet klima mye kulde uffa meg. Verre hjemme hos deg. eg var der ca 20 år siden en dag der de viser 42- gurimalla så kald. Da den tida eg hadde citroen cx 2000 motor temp viser blå og får bare kald luft ut av varme apparat. Var framme nesbyen tok konferanse i 1 firma. Så eg våge ikke å slå av motor la den går ca 15-20min.Så vende eg hjem til hønefoss så steg motortemp da eg nærmer framme. eg glemmer ikke de lett på den tur og ikke så godt klædd meg de heller BBRRR. Du vant til den klima som viking
Hei eg hadde bodd i hønefoss 4-5 år så var de annet klima mye kulde uffa meg. Verre hjemme hos deg. eg var der ca 20 år siden en dag der de viser 42- gurimalla så kald. Da den tida eg hadde citroen cx 2000 motor temp viser blå og får bare kald luft ut av varme apparat. Var framme nesbyen tok konferanse i 1 firma. Så eg våge ikke å slå av motor la den går ca 15-20min.Så vende eg hjem til hønefoss så steg motortemp da eg nærmer framme. eg glemmer ikke de lett på den tur og ikke så godt klædd meg de heller BBRRR. Du vant til den klima som viking
-
Frode Myrvang
Heisann.Vet ikke om det er litt sent å svare på dette?
: Har samme type bil,årsmod. Har hatt samme problem.Det som kan være problemet her er glødereleet eller rettere sagt sokkelen der det sitter:det er for romt ¨så det er problemer med kontakten! Ta ut releet og lodd på LITT loddetinn på pinnene og slip litt så releet går litt trangt inn i sokkelen.Dette kan hjelpe!
Frode
Har samme problem, og tenkte å lodde på, men så er det vel mulig at detFrode Myrvang wrote:Heisann.Vet ikke om det er litt sent å svare på dette?: Har samme type bil,årsmod. Har hatt samme problem.Det som kan være problemet her er glødereleet eller rettere sagt sokkelen der det sitter:det er for romt ¨så det er problemer med kontakten! Ta ut releet og lodd på LITT loddetinn på pinnene og slip litt så releet går litt trangt inn i sokkelen.Dette kan hjelpe!
lodder seg fast tilslutt.....