Sitt å vurdere konvertering til turbo.
Gøran`s caravelle.
Har lakket fra midt på bilen og ned syntes resultatet ble bra, har polert over der og den forskjellen d ble når polert.
Va litt usikker når den va lakkert nede så ut som farge forskjell, men når vi polerte så ble d så lik som man kan få d i forhold til alder og alt.
Har kjøpt nytt stempel og pakninger til vacuum pumpa, har litt tikking men ikke så veldig mye, men ska bytte det.
ska begynne over nyåret å se etter nye sommerdekk.
Va litt usikker når den va lakkert nede så ut som farge forskjell, men når vi polerte så ble d så lik som man kan få d i forhold til alder og alt.
Har kjøpt nytt stempel og pakninger til vacuum pumpa, har litt tikking men ikke så veldig mye, men ska bytte det.
ska begynne over nyåret å se etter nye sommerdekk.
-
jo--and
- -

- Car: T4 2.5 tdi 98, kort
- Phone: 98-48-65-62
Re: Gøran`s caravelle.
gaedva75
Hei. Har et spørsmål til deg ang. konsoll under dashbord. Vet du hvilken bil dette kommer i fra? Har utrolig lyst på et konsoll, så jeg begynner vel snart å lage et. Syntes det er veldig nakent uten, Og det som du har ser jo ut som det er originalt.
Hei. Har et spørsmål til deg ang. konsoll under dashbord. Vet du hvilken bil dette kommer i fra? Har utrolig lyst på et konsoll, så jeg begynner vel snart å lage et. Syntes det er veldig nakent uten, Og det som du har ser jo ut som det er originalt.
John Andersen
Vi er lykkelige eiere av
VW T4 2,5 tdi 6 seter kombi -98 mod
Bmw 320 I automat - 98 mod,
(som kjøres av min bedre halvdel)
Vi er lykkelige eiere av
VW T4 2,5 tdi 6 seter kombi -98 mod
Bmw 320 I automat - 98 mod,
(som kjøres av min bedre halvdel)
Re: Gøran`s caravelle.
Hei, har solgt denne bilen. Denne konsollen stod i en delebil jeg kjøpte. Så vet ikke helt korsn type og ka den hete.
Gøran.
Gøran.