kennyeh88 wrote:Ja siden jeg nå har bestemt meg for å beholde bilen. Skal jeg gjøre noe ekstra med bilen.
Hvordan er det å få montert cruisecontrol på Caravellen?:)
Er det vanskelig å montere selv eller må man innom verksted?
Først må du finne ut om bilen din har egass. Jeg er noe usikker om 99 modell.Sjekk om den har wire fra gassen til pumpa. Hvis du ikke har wiren, har du egass og cruise controll kan monteres enkelt.
Jeg fikk min montert hos VW i Romania og var tilstede under montering. Han brukte rundt 20-30 minuter.
kennyeh88 wrote:Etter å ha snakket litt rundt med både Bård og Viktor på Arne og Johnsen. Så er Caravellen en kjempebil:)
Det er jo hvertfall 3 stk fra Arne og Johnsen som har Caraveller. Så da sitter jeg meg ned å tenker, hvorfor har serviceleder, delesalgleder og tror han er verkstedmester Caraveller?
Mye godt fordi de jobber der, og at den er en fabelaktig varebil -til tross for noen småting!
Snakk med Steinar, Viktor og Ståle... sånn på privaten. De gutta har god peiling på disse bilene!
Og så må jeg nevne ordensmennesket Pawel! Han er nøye, og ikke minst dyktig!
Tjaa kansje det:)
Steinar, han på karosseri? Viktor er jo en kjempekar, delelager kongen!
Pawel er han mekaniker?
Steinar er han høflige, rolige inne på verkstedet - med lite hår og briller. Johnsen!
Viktor og Ståle "kan" VW. (Per-Torvald, delelagersjefen er også god på deler). Gi dem tid, så skaffer de det som kan skaffes!