Her var det noen svar ja, takk for alle tilbakemeldinger!
Denne uka har ramlet unna så har ikke hatt tid til å se over her.
For å starte med rot i tråden og senke-, lykt- og annet diskusjoner gjør det meg ingenting! Det er vel derfor vi er på forum

Innspill er alltid bra!
Når det gjelder felger på T3 så har jeg alltid syntest at breit er kult, og jeg har alltid sett for meg stort senter med mye kant, ala borbet a og amg monoblock. Det jeg har absolutt mest lyst til å kjøpe er disse replicaene, noe som ikke kan bli feil! 8" foran, 9.5" bak 18";
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=25168216
Kommer også i antrasittgrå/gun metal finish på senteret som jeg tror passer, eller lakke i samme farge som bilen.
Samtidig synes jeg restolookere med stålfelger, kapsler og white sides er tøft det óg, alt til sin bil!
Selv om det er litt lite plan på disse dokaene så er de jo såå praktiske, og med god plass til fem! For å ikke snakke om hvor sinnsykt sært og bra de ser ut! Digger dokaer

Og sikaer da.
Jeg kommer nok ikke til å selge det førstehjelpsskrinet med det første, passer bra inn her óg! Skal få tatt litt flere bilder av det og innholdet. Har nok et natonummer det óg så burde være folk som kjenner noen innenfor som kan få tak i flere kanskje.
Bilen skal ikke få ny lakk, men jeg trenger litt av den samme for å flekke litt. En venn av en kompis jobber i flyforsvaret så skal høre med ham, (trenger bare et natonummer) og kanskje han kan sjekke opp litt historie om bilen.
Tinn-treffet tror jeg utgår (tog du han) da jeg har jobbehelg og vanskelig å bytte bort, men det hadde vært moro.
Red.: Forøvrig kran og vinsj er også tøft, men synes det passer bedre på heva syncroer med store hjul og kufangere og sånt, litt offroad look.