Denne går vel her i landet? Med godkjent 1.9tdi 110hk.Automatper wrote:Type fjærer/dempere på denne ?Jørre wrote:Det holder med en farge![]()
Den ser helt riktig ut.
Per.
http://www.feine-busse.de/default.asp
Denne går vel her i landet? Med godkjent 1.9tdi 110hk.Automatper wrote:Type fjærer/dempere på denne ?Jørre wrote:Det holder med en farge![]()
Den ser helt riktig ut.
Per.

Trur det blir vanskelig ja..skaravelle wrote:Sweet!Er enig i at to-farga er interessant, men litt vrient å dele pent på doka og sika kanskje?
Neida... er vel bare å dele som på en GL... Kremhvit under nederste knekken, gul i midten og på taket, og kremhvit igjen rundt vinduene og over knekken over dørhåndtakene. Utfordringen blir jo lemmene, men med alulemmer er det problemet og løstskaravelle wrote:Sweet!Er enig i at to-farga er interessant, men litt vrient å dele pent på doka og sika kanskje?

Er ikke helt overbevist, men skal leke litt i Photoshop, har Sika på gang sjøl så jeg tar utfordringenOddN wrote:Neida... er vel bare å dele som på en GL... Kremhvit under nederste knekken, gul i midten og på taket, og kremhvit igjen rundt vinduene og over knekken over dørhåndtakene. Utfordringen blir jo lemmene, men med alulemmer er det problemet og løst![]()

Fantastisk! Takk Magnehunter wrote:Statens vegvesen har jo et museum oppi Hunderfossen... jeg tok meg den frihet og sendte en epost med forespørsel etter bildematriell av T3'er brukt hos dem... håper på velvillig svar
http://www.vegvesen.no/Om+Statens+vegve ... ontakt+oss

GOD!PORSVW wrote:...Nå e felgan tatt av bilen o placert utfør verksted, bara kom og hemt....

Det er lov å ha gode hensikterOddN wrote:Her går det unna... Men jeg liker taktikken. Kjøpe to og selge en. Kan få ei bra samling av å holde på sånn

Regner med dere nærmer dere Trondheim omtrent nå. Håper gulingen oppfører seg og at turen går greit. Savner den allerede.jokern wrote:Da har jeg vært så heldig å skal bli eier av den "Den gule fare" gleder meg som en liten unge på juleaften, til å hente den på onsdag![]()
så blir det en liten kjøre tur hjem til Hamar![]()
Snakk med Tage hvis det er noen som skal ha med noe tilbake til Hamar området, eller på strekka hjem, har plass på planet