jeg og en kamerat lurer på om vi skal henge camping vogna på min eller hans caravelle og ta turen men det er ikke bestemt enda med siker het.
er det behov for og ringe opp og bestile plass eller er det god plass : :
er det 150kr bare for bil eller gjelder dette for bil+campingvogn også : :
vist en kommer bare på en dags tur for vi har vudert dette også må en betale 150kr da også eller : :
dette synst sikkert noen at var dumme spørsmål men vi lurer nå på så da spør jeg for vist en ikke spør så får en ikke svar
Glenn therkildsen sen 75mod den nyskjerige sørlending
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
therkildsen wrote:jeg og en kamerat lurer på om vi skal henge camping vogna på min eller hans caravelle og ta turen men det er ikke bestemt enda med siker het.
er det behov for og ringe opp og bestile plass eller er det god plass : :
er det 150kr bare for bil eller gjelder dette for bil+campingvogn også : :
vist en kommer bare på en dags tur for vi har vudert dette også må en betale 150kr da også eller : :
dette synst sikkert noen at var dumme spørsmål men vi lurer nå på så da spør jeg for vist en ikke spør så får en ikke svar
Glemt å svare deg ser jeg. Sorry.
God plass, og stille plass hvis du vil ha det og. Jeg går ut ifra at når han sier en pris pr bil, så er det nok for både bil og vogn sammen som "enhet"/deltager.
Dagstur blir som besøk å regne, og følger da vanlig campingregeler om å må være ute av porten innen 2300 og vil da være "gratis".
Det har meldt seg familiebesøk her den helga, men jeg klarer å ta en dagstur på lørdagen.
Joachim - Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon
Diesel er fint å vaske deler i...
da er det bestemt at jeg og de lange skal ha denne helgen på treff.
de lange lurer på om han trenger og ha med\ha på vinter sko til bilen : : hva tror dere : :
jeg tror ikke han trenger det
Glenn therkildsen sen 75mod den nyskjerige sørlending
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
Jeg var over Hardangervidda på aksen Vinje - Rjukan ifjor, det kom etpar snøfiller men det var ikke mer enn at de lå i lufta under kjøring fredags mårran.
Skal ha både kona & Oda i seng i betimelig tid, og muligheten til å trekke meg tilbake til et lunt og varmt klima for natta.
Teltet ifjor ble noe rått å ligge i, og det er jo bommul så det liker sikkert ikke sånt i lengden. Tar med både det og Just Kampers-teltet og setter opp, bare for å ha en slags display på dem, samt å se hvordan de ser ut ift hverandre.
Var på andre sia av fjellet idag, det merkes at høsten er påvei - lukter det. Men trær og sånt sier "sommer" fremdeles så bekymringer om vinterdekk mener jeg er unødvendige.
Hvordan går reklameringen for treffet, evt også innenlands ?
ThorAlex. wrote:Har ikke hoppa i strikk før, godt mulig jeg prøver meg! Har sett videoen fra noen år tilbake, ser rågøy ut!
Vemork er beste og høyeste stedet. Du kommer opp som en ny person
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
patrick wrote:Håper det blir ny strikkrunde på meg ja!
Flere som tar utfordringen?
Får je den gule tilbake fra Dr. blir jeg me jeg
Herli opplevelse
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G