Fint gjeng som kom i kveld på Max Burger. To nye t3 eiere kom også innom og vi hadde det som vanlig meget hyggelig rundt bordene og ute.
8 stk t3 og 2 andre biler kom i kveld.
Fint gjeng som har det hyggelig rundt bordene
Fint gjeng som har det hyggelig rundt bordene
8 stk t3'er på rekke
Åsså to andre biler
Da møtes vi igjen på neste VWbus Drammen's treff: mandag 6 juli 2015 kl.19:00 på MAX ved Statoil Kjellstad i Lier
Dere får ha ett hyggelig treff i dag. Vi rekker det nok ikke, da vi er i Bodø og nyter godværet for øyeblikket. Kjører sørover om en times tid, på RV 17 kystriksvegen. Det går ikke fort, men det går fremover i en 3tonns bil med 75hk, så da er det greit å få noen pauser på de 6 fergene vi har igjenn på turen.
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Det blir ikke noe treff i morgen, da de fleste av det "faste inventaret" ikke er hjemme, men på ferie i sine busser.
Neste blir dermed mandag 03 August.
Jeg kommer også.
Vi må nok pent stå på forsiden slik vi har gjort i det siste.
Den pene haven på baksiden, med hoppeslottet, er omgjort til Teslaparkering.
Fint gjeng med 6 t3'er, - 1 LT og 1 Passat kom i kveld.
Åsså måtte jeg bare se å få tatt bilde av denne som står som reklame for Riis Bilglass på Lierstranda.
Jeg kjører forbi denne nesten hver dag så det var vel egentlig på tide å vise denne fram.
Denne er bygd i 1995 i Skien og er vel den eneste godkjente med skilter her til lands så vidt jeg vet.
Mange har eid denne opp igjennom årene, men nå har den stått her de siste 5-6 årene
Da møtes vi igjen på neste VWbus Drammen's treff: mandag 17 august 2015 kl.19:00 på MAX ved Statoil Kjellstad i Lier
Martin Sandvik wrote:Om det er stemning for det så kan vi også en mandag møtes på nye lager/verksted hos oss så kan dere se hvor hva vi fører.
Koolart
Slemmestad
Det høres bra ut Martin. Vi tar en liten prat om det på mandag, så tar vi neste kaffekopp slærvetreff hos deg hvis stemning for det (noe jeg tror det er)
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
Fin samling av både folk og biler i kveld. Alltid endel som kommer og har det trivelig på "burgerkaffeslærvetreff" i Drammen
Martin inviterer oss til hans lager/verksted , og dette har vi lyst til. Hva om vi tar neste "kaffeslærvetreff" hos han? Stemning for det?
Link: http://www.shop.vwbus.no/pages/om-oss
Besøks adresse: Aukeveien 121. 3472 Bødalen
De som kommer sydfra møtes på Shell ved Kjellstad kl. 18:30 (vår gamle møteplass v/ E18)
så drar vi i fellesskap til parkeringa på Rortunet (lite kjøpesenter) i Bødalen/Slemmestad og møter resten av de som kommer nordfra. Så kjører vi i kollone bort til Martin's verksted/lager. ca kl. 19:00
Dette blir morro
Noen bilder fra i kveld:
Da møtes vi igjen på neste VWbus Drammen's treff: mandag 31 august 2015 kl.19:00 hos Martin (Koolart) Evjetun industri område. 3470 Slemmestad
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
Jeg kommer, vi kan samkjøre fra Oslo, møtes på Shell Skøyen?
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Martin Sandvik wrote:Joda ser det, men hadde vært greit å vite noe mere etc om det ble noe av
Jada, dette blir noe av. Vi kommer ca kl 19:00. Hvor mange det blir veit vi ikke før alle dukker opp, men det pleier alltid å være en 8 - 10 biler (noen ganger flere) på våres treff i Drammen annenhver mandag.
Roar Indsetviken
VWbus Drammen