Her kommer Vintern - Syncronauter! Rettt!

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Re: Her kommer Vintern - Syncronauter! Rettt!

Post by Rudeboy »

-Jeg.

Henta min T4b California syncro Coach igår og jeg provoserte den på lukka område dels for å se om jeg merka forskjell ift min 2wd T4b Multi, og det var null problem å kjøre framover som på bart føre.

Deretter testa jeg om jeg kunne provosere veigrepet ifm å ta løs, og jeg mener å ha merket antispinnet som ligger i bilen som en trivelig bieffekt av antiskrenssystemet 8)
steinn
-
-

Post by steinn »

Rudeboy wrote:-Jeg.

Henta min T4b California syncro Coach igår og jeg provoserte den på lukka område dels for å se om jeg merka forskjell ift min 2wd T4b Multi, og det var null problem å kjøre framover som på bart føre.

Deretter testa jeg om jeg kunne provosere veigrepet ifm å ta løs, og jeg mener å ha merket antispinnet som ligger i bilen som en trivelig bieffekt av antiskrenssystemet 8)
Er det noe særlig snø oppe hos deg da? 5 cm eller noe?
Lær av andres feil, dine egne kan koste deg livet!

88 T3 syncro, 1,9 TDK
89 T3 syncro 1,9 TDI
90 T3 syncro doka 2,1 112 hk
90 T3 syncro halvpanel, dobbeltdører 1,6 TD
07 Ford Ranger

Member of Team Syncronaut, kaffe- og kartbordgjengen.
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Post by Rudeboy »

Bærum hadde tre cm, antar jeg, på hardpakka frossen isunderlag.

Akkurat passe til å teste disse mikkemusdekka uten pigg, men det virker i det minste lovende for meg som har hata piggfritt i årevis :wink:
steinn
-
-

Post by steinn »

Hehehe! :lol:
Lær av andres feil, dine egne kan koste deg livet!

88 T3 syncro, 1,9 TDK
89 T3 syncro 1,9 TDI
90 T3 syncro doka 2,1 112 hk
90 T3 syncro halvpanel, dobbeltdører 1,6 TD
07 Ford Ranger

Member of Team Syncronaut, kaffe- og kartbordgjengen.
Sunshine
-
-
Car: SOLGT
Phone: 47886669

Re:

Post by Sunshine »

Sunshine wrote:Overtok dem fra Taiga, som hadde kjørt en sesong med dem. Om jeg ikke husker feil så brukte jeg dekkene 2 sesonger. Har slitt dem ut nå i sommer siden de var utslitt for flere vintersesonger. På tampen av forrige vinter begynte de å bli dårlige, men det holdt :) Gode erfaringer med dem vil jeg vel si. Men jeg har alltid foretrukket pigg, så nå prøver jeg det igjen :) Regner med det blir lite å utsette på dekkene:) Så jeg tror ikke noen trenger å være bekymret for Cooper, selv om mange mener det ikke er et bra dekk. Klart man får tak i bedre dekk, men til en nokså høyere pris. Mine kom på rett under 900,- pr. stk.
Pr dags dato: Kjøp, og prøv :)
Dekkene er nå inne i sin 4. sesong !
De holder KANSKJE ut sesongen. Blitt litt glissent med pigg her og der vel og merke...
Om disse er å få tak i, så blir det GARANTERT kjøpt akkurat samme dekk igjen. Etter første sesong var ikke ÉN pigg borte, sesong to fikk 4-5 pigger til å løsne. Siste sesong takket en del for seg....
Og det har IKKE noe med pen behandling å gjøre :)

LØP OG KJØP COOPER ! Billig og bra :)
Tommy Solheim
Tlf 478 tommy (86669)

Vw Touran 2,0 TDI
Member of team Syncronaut No 8
Kaffebord installert.

HUSK BILBELTET!
Chewie
-
-
Car: '84 Transporter
Phone: +4528442904

Post by Chewie »

Jeg er blitt mere og mere imponeret over Syncro i snø... Dette har resulteret i, at jeg tror jeg kan kjøre og spesielt parkere over alt...
En dag ble jeg frustrert over en full parkeringsplass og valgte at parkere i grøften - dette viste seg at være mere enn 4WD, 2 sperrer og mine BFG All Terrain kunne klare og jeg måtte dras på veien igjen - av en Hyundai i30 :oops:
Tur-Bo
-
-
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366

Post by Tur-Bo »

I mine glade dager i kongens klær skulle vi på øvelse, jeg satt på med en 6 hjulstrekk M6 lastebil. På en bensinstasjon langs E6 lå det en stooor snøhaug, den ville vi se om vi kunne kjøre igjennom; det kunne vi ikke :oops: , ikke kunne vi rygge ut av den heller. En annen M6 kom til, men i stedet for å dra den andre bilen ut prøvde han å dytte støtfanger mot støtfanger. Det endte med at støtfangerene ga etter og plutselig skvatt den over og på andre siden av støtfangeren til den andre bilen :oops: :oops: Så stod vi der da, to stk sekshjulstrekk store lastebiler i en snøhaug på en bensinstasjon :oops: :oops: :oops: Det flaueste jeg har vært med på.
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
4x4syncro
-
-
Car: 1991 caravelle syncro 90 Coach Automat
Phone: 95294695

Post by 4x4syncro »

var deilig å få skilter på syncroen i dag :D nesten som bestilt at det begynte å snø :)
mye snø på veien og det passer en syncro bra :) blir montering av vinsj for forhåpentligvis til helga :)
Åsmund

T3 Caravelle Coach 1990 Automat
T3 Caravelle Syncro 1991
T1 transporter 1953
T2 transporter 1969
RøykenRikard
Car: VW Caravelle Syncro 1,6TD
Phone: 45632450

Post by RøykenRikard »

Image

Måtte ut å prøve litt igår jeg også :D
Mvh Rikard
Formann
Røyken og Omegn Aircoolers

Rikard@roykenaircoolers.com
Post Reply