Konvertere fra standard til Coach

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
T123
-
-
Posts: 187
Joined: 17 Apr 2006, 20:10
Location: Oslo

Konvertere fra standard til Coach

Post by T123 »

Hei,
Hva er egentlig forskjellen mellom standard og Coach? Hva skal til for at en standard blir Coach?
Takk.
patrick
-
-
Posts: 835
Joined: 16 Aug 2005, 23:15
Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
Location: Oslo

Post by patrick »

er vel teppe inne og ikke gummimatter. coachpaneler rundt hele bilen. sikkert mer som jeg ikke kommer på nå...

jo! den sitter litt lavere:)
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.

Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb

Patrick W.
T123
-
-
Posts: 187
Joined: 17 Apr 2006, 20:10
Location: Oslo

Post by T123 »

patrick wrote:er vel teppe inne og ikke gummimatter. coachpaneler rundt hele bilen. sikkert mer som jeg ikke kommer på nå...

jo! den sitter litt lavere:)
Å.....hvordan får man en standard litt lavere???
patrick
-
-
Posts: 835
Joined: 16 Aug 2005, 23:15
Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
Location: Oslo

Post by patrick »

coachfjører...
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.

Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb

Patrick W.
henrikaa
Posts: 59
Joined: 18 Sep 2007, 13:37
Location: Jar/Oslo

Post by henrikaa »

Rattet er vel også forskjellig. Litt tykkere og bedre og holde.
Og egene felger.
1984 VW T3 Rico "Low budget" camper - 1.9 DG
1955 VW Boble Oval
patrick
-
-
Posts: 835
Joined: 16 Aug 2005, 23:15
Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
Location: Oslo

Post by patrick »

kapteinstoler?
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.

Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb

Patrick W.
elraso
-
-
Posts: 245
Joined: 09 Aug 2005, 12:01
Car: T1 T3
Location: / Skedsmokorset

Post by elraso »

servostyring+ coach merke :-)
x vw 87 syncro 1,9 tdk m sperre bak 8 seter og monsterhjul.. militær camo

x doka.1,9 tdk
vw 56 raggtopp
tlf 97729656
Bjørn Nilsen.... skedsmokorset
Rikskringkastingen
-
-
Posts: 2785
Joined: 29 Oct 2007, 23:17
Car: T3 Syncro
Location: Re / Vestfold

Post by Rikskringkastingen »

henrikaa wrote:Rattet er vel også forskjellig. Litt tykkere og bedre og holde.
Og egene felger.
Jeg har forstått det sånn at mer eller mindre alle med servostyring har dette rattet med litt mindre diameter og bedre polstring. Min '91 Transporter varevogn med servo har ihvertfall dette, pickupen uten servo har det store tynne. Jeg tror servo var standard på Coach.
Henrik Engen

'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
T123
-
-
Posts: 187
Joined: 17 Apr 2006, 20:10
Location: Oslo

Post by T123 »

Interessant. Jeg tror det blir kjøp av Coach, så jeg trenger ikke å 'konvertere' hehe
T3-Freak
Posts: 97
Joined: 31 Oct 2006, 23:35
Location: bjørkelangen/akershus

Post by T3-Freak »

henrikaa wrote:Rattet er vel også forskjellig. Litt tykkere og bedre og holde.
Og egene felger.
det med rattet er vell litt feil, di litt tykkere rattene er for di bilene som har servo.. di tynne rattene viser at bilen ikke har servo, greit nok går jo ann å sette i det tykkere rattet hehe, men men
Christopher Weiseth

caravelle'n min blir nok kul skal dere se ;-)
erjo
-
-
Posts: 2963
Joined: 02 Nov 2003, 21:48
Phone: 95134175

Post by erjo »

Coach har også det spesielle kork-isoloasjonsbelegget i gulvene foran og bak under teppene.
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Post Reply