Hei,
Hva er egentlig forskjellen mellom standard og Coach? Hva skal til for at en standard blir Coach?
Takk.
Konvertere fra standard til Coach
-
patrick
- -

- Posts: 835
- Joined: 16 Aug 2005, 23:15
- Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
- Location: Oslo
er vel teppe inne og ikke gummimatter. coachpaneler rundt hele bilen. sikkert mer som jeg ikke kommer på nå...
jo! den sitter litt lavere:)
jo! den sitter litt lavere:)
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.
Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb
Patrick W.
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.
Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb
Patrick W.
-
Rikskringkastingen
- -

- Posts: 2785
- Joined: 29 Oct 2007, 23:17
- Car: T3 Syncro
- Location: Re / Vestfold
Jeg har forstått det sånn at mer eller mindre alle med servostyring har dette rattet med litt mindre diameter og bedre polstring. Min '91 Transporter varevogn med servo har ihvertfall dette, pickupen uten servo har det store tynne. Jeg tror servo var standard på Coach.henrikaa wrote:Rattet er vel også forskjellig. Litt tykkere og bedre og holde.
Og egene felger.
Henrik Engen
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
det med rattet er vell litt feil, di litt tykkere rattene er for di bilene som har servo.. di tynne rattene viser at bilen ikke har servo, greit nok går jo ann å sette i det tykkere rattet hehe, men menhenrikaa wrote:Rattet er vel også forskjellig. Litt tykkere og bedre og holde.
Og egene felger.
Christopher Weiseth
caravelle'n min blir nok kul skal dere se
caravelle'n min blir nok kul skal dere se
Coach har også det spesielle kork-isoloasjonsbelegget i gulvene foran og bak under teppene.
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no

