Ingen som har koblet til data for feil koder etter montering av andre dyser som kan fortelle om det gir feil kode eller ikke?therkildsen wrote:Da har bilen vert tilkoblet en data igjen for feil kode utlesing og ja der var noen noen som gikk på innsprøytning og han som trykket på dataen mente det hadde noe og gjøre med dysene siden det ikke var original dysene.
Har andre som har montert inn uoriginale dysser også sånn at det kommer opp feil melding på dette?
Caravellen min går som en hiace/bøtte drit :-(
-
therkildsen
- -

- Car: T4 00mod 2,5tdi 102hk
- Phone: 932 fem tre 574
Re: Caravellen min går som en hiace/bøtte drit :-(
Glenn therkildsen sen 75mod den nyskjerige sørlending
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
-
therkildsen
- -

- Car: T4 00mod 2,5tdi 102hk
- Phone: 932 fem tre 574
Røret som går fra luftmengdemåler og inn på turbo på min bil er slarkete på turbo nesten som det er forstort kan dette ha innvirkning på effekten?
Glenn therkildsen sen 75mod den nyskjerige sørlending
-
Ichliebesyncro
- -

- Car: T3 Caravelle Syncro - T5.1 Multivan (med sperre)
- Phone: 47452764
I går satt jeg inn helt ny N75 Ventil fra møller (dyr sak). Og merket faktisk ikke noe forskjell på bilen´s drag. I det jeg ankommer gårdsplassen stoppet bilen av seg selv i det jeg svingte mens bilen stod stille!
Det første jeg gjør er og prøve å kjinne for å starte bilen, men den nekter. Så kjinner jeg bilen på giret noen meter bort for så begynne å skru:-/ Det første jeg mistenker er registerreim. Det var det også men mest sannsynlig bare fra topp til dieselpumpe. Når jeg skrur av dekselet og kjenner, så ser jeg det manglere flere tenner på reima, samt at de som allerede sitter der er bare å pelle av med fingrene mine!
denne må være gammel!!
Det jeg tenker er at bilen har gått dårlig pga en tann har hoppet av i første omgang? Hva er prosedyre nå? ser også at det er olje i luftinntak... er det dyrt med turbo rehab?
Det jeg tenker er at bilen har gått dårlig pga en tann har hoppet av i første omgang? Hva er prosedyre nå? ser også at det er olje i luftinntak... er det dyrt med turbo rehab?
Ja det har innvirkning ,hoss meg var det likedan ,jeg satt en slangeklemme på den og da funker alt som det skal .therkildsen wrote:Røret som går fra luftmengdemåler og inn på turbo på min bil er slarkete på turbo nesten som det er forstort kan dette ha innvirkning på effekten?
Bussfeber skal ikke helbredes ,bare vedlikholdes .
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
T4 California Coach 98 Modell ACV 102 HK TDI
Passat 3B Sedan 99 Modell 1.6 101 HK B
-
112wboxer
- -

- Car: Blå 97 2.5tdi gul 2.5tdi høyttak(tidl mesta)
olje i luftinntak kommer nok mest sannsynlig fra veivhusventilasjonen, å stille inn pumpe er beskrevet tidligere her på forumet