Hei!
Jeg har nå besluttet å selge min burgunderrøde 1988 Caravelle Coach. Den har sotede ruter (utført hos bilglassmester), DEFA-alarm, CD/radio, sentrallås på dører foran, turteller, fungerende el-speil, hvite blinklys, tåkelys foran, sorte baklys med Carat-rammer, røde KONI støtdempere og 40mm senkesett som er godkjent i vognkort, 15" Ronal felger med sommerdekk, Coach-felger med piggdekk, Borbet A felger 8,5x18" med 225/40/18 dekk (foran) og 10x18" felg med 265/35/18 dekk (bak). Svært sjeldne felger med polert kant som det visstnok finnes kun noen få eksemplarer av på verdensbasis. Kjøpte disse av Martin i 2003, men felgene har nå ligget ubrukt i garasjen i 10 år og da er det virkelig på tide at noen andre kan få glede av dem. Har nylig skiftet eksospotte, slanger til bremsevæske, og div annet. Dessverre bruker bilen litt vann, så det er nok en lekkasje i et rør eller noe. Ekstrautstyr som ligger i garasjen og som følger med; komplett sett coach sidepaneler med originale (helt nye) fester, momo ratt og momo girkule, originale skjermbreddere foran ("postbil-skjermer"), grillspoiler i glassfiber (ulakkert), originale sidespeil, oransje blinklys, og baklys +++ masse jeg ikke kommer på nå:-) Ta gjerne kontakt hvis du vil se bilen og delene/utstyret.
NB. noen av bildene i linken nedenfor er fra 2003-2004 og er ment for å vise frem Borbet A felgene. Bilen er nå langt fra strøken, har rust her og der, men den har veldig mye bra deler og ekstrautstyr. Bilen har vært i mitt eie siden 2001 og det er med tungt hjerte jeg nå har bestemt meg for å selge den. Planen var å pusse den opp igjen, men tid og økonomi strekker dessverre ikke til. Jeg forventer ingen fantasipris og vil foretrekke en snarlig handel der alt selges samlet. Borbet A hjulene drar nok opp verdien litt her. Kan eventuelt vurdere å selge disse hjulene separat. Betalte kr 12 000,- for disse (brukt) i 2003, og jeg antar at felgene fortsatt er attraktive.
Bilder finnes her:
http://home.vikenfiber.no/bubblesound/
Jeg hadde ikke lenger tilgang til min gode gamle forumkonto fra back in the days og måtte nå opprette en ny konto for å få annonsert bilen.
Mvh Pål
1988 T3 Caravelle Coach med Borbet A 18" felger og mye deler
-
Coach-Borbet-A
- Car: T3 1988
- Phone: 97630916
1988 T3 Caravelle Coach med Borbet A 18" felger og mye deler
Last edited by Coach-Borbet-A on 17 Oct 2014, 14:48, edited 1 time in total.
-
Coach-Borbet-A
- Car: T3 1988
- Phone: 97630916
Re: 1988 T3 Caravelle Coach med Borbet A 18" felger og mye d
Bilen med felger og alt utstyr er nå solgt samlet.