I morres kl 0430 hoppa meg og kone opp av senga for å ta toget til Hamar kl 0545 fra Trondheim.
Ankom ca 1145 og ble henta av selger..som har utvist en flott service overfor meg
Kjapp befaring av 1990 Syncro--2,1 wbx billigste utgave ser d ut som men 2 sperrer,Reimo innredning med høytak,
webasto fyrer,sykkelstativ med svær cargobox (kanskje for stor).
Nye drivstoff slanger med alle duppeditter er nytt..nice.
Nye dempere hele veien rundt..nice.
Ikke noe rust under (må koservers før vinteren) , men et karosseri med massssse rustflekker men ikke noe som er guffent.Selger sandblåste og grunna noen få plateskjøter for 3 dager siden og grunna de samt bytta olje og fillter så den var klar for highway test til Trondheim
Susa oppover dalen i 85-90 km for å trøkke litt på maskinisten som godtok det med et frobruk på rett under literen.
Ikke gjort annent enn å reise-kjøre-parkere hjemme i dag så der kommer litt mere etterhvert.
Er da på jakt etter 15 toms felger som passer plug and play ,så kanskje det blir ny tøff gummi for helårs bruk .
Laster opp bilde tatt med iph4 på Kvikne i dag.
Da sier jeg god natt og på gjensyn
OOps glemte min kjære 1986 Wetstfalia fake som har vært med meg i 10 år nå..den har fått ondt i magen sin og skal bytte hjertet sitt snart. Fra 1,9 tdk olje tørst til 1.9 tdk som forhåpentilgvis ikke liker olje.....