Bilen er kort versjon med dobbel dør.
Noen som har gjort dette før, eller har gode ideer?

Dette var da veldig kategorisk da. Ikke vanskelig å sette inn ei takluke for lys og luft. Fint med ei lufteluke for å lufte ut litt damp. Ånde/svette. Er t5 helt tett? Mulig det. Gå i gang med prosjektet ditt og legg inn bilder her. Har sett på ebay.de et stativ som kan settes inn i bilen og være grunnlag for en enkel seng.Tom Bringsvor wrote:En Transporter er overhode, ikke i det hele tatt beregnet til å sove i eller brukes som "bobil"
Det skal kanskje ikke mye til før man faktisk kan stryke med uten å merke det.
Bobiler og campingvogner har "skjult" ventilasjon nede ved gulvet og i alle takluker.
Disse er åpne hele tiden og kan ikke lukkes.

Tror HappyT3 skriver om test med -16 grader ut og en kilowatt ovn inne. Dette ga +4 grader inne i en standard bil.monor wrote:venter spent på om noen har gode råd til det med varme i varerommet. Lurer på akkurat det samme. Husker jeg hadde en bensindrevet varmekilde i min gamle boble (RIP). Sikkert ikke anvendelig når man skal sove der, men varmt ble det!

Viktigste når det gjelder isolering er at glava i bunnen gir rust. Ei list med isopor som holder glava oppe slik at fukt ikke blir stående.paal wrote:Ser ut som at vi deler noen tanker når det gjelder å ta med bilen på turspent på å høre om du har kommet igang med prosjektet?
Selv har jeg ikke kommet så langt med den biten annet enn at jeg har begynt med isolering og opptrekking i varerommet (link i signaturen).

bjørn53 wrote:Viktigste når det gjelder isolering er at glava i bunnen gir rust. Ei list med isopor som holder glava oppe slik at fukt ikke blir stående.paal wrote:Ser ut som at vi deler noen tanker når det gjelder å ta med bilen på turspent på å høre om du har kommet igang med prosjektet?
Selv har jeg ikke kommet så langt med den biten annet enn at jeg har begynt med isolering og opptrekking i varerommet (link i signaturen).

Ohh, finnes disse til T3 mon tro?bjørn53 wrote:http://www.ebay.de/itm/VW-T4-Kuchenbloc ... 5d25c50c89

Du ser dem hele tiden på ebay.deluftT3 wrote:Ohh, finnes disse til T3 mon tro?bjørn53 wrote:http://www.ebay.de/itm/VW-T4-Kuchenbloc ... 5d25c50c89

Tom Bringsvor wrote:En Transporter er overhode, ikke i det hele tatt beregnet til å sove i eller brukes som "bobil"
Det skal kanskje ikke mye til før man faktisk kan stryke med uten å merke det.
Bobiler og campingvogner har "skjult" ventilasjon nede ved gulvet og i alle takluker.
Disse er åpne hele tiden og kan ikke lukkes.

mrHaavard wrote:Har akkurat handla meg ny T5, og tenker hovedsakelig å bruke den som turbil, type ski, sykkel, overnatting. (...)
Noen som har gjort dette før, eller har gode ideer?