Nå ble jeg veeeeldig intressert, sitter i disse dager og skisser på takboks/hevetak til Trolljegeren. hva kalles de platene? og finnes de i forskjellige tykkelser ?
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Dette ser meget bra ut. Hva sier tilsynet på at "lasta" stikker utforbi karmene da? Er det greit så lenge det er innenfor bredden på speila eller? Vet du totalvekt på "skallet" uten innredning, og evt hvor mye det vil veie med planlagt utstyr?
Helt genialt!!!!!
Ser han Tore inspiserer. Han som bygger den??
Kjenner jeg bør komme innom på litt dekksparking en dag. Og kanskje levere tilbake de skvettlappene som jeg lånte for å prøve for et år siden
hunter wrote:Dette ser meget bra ut. Hva sier tilsynet på at "lasta" stikker utforbi karmene da? Er det greit så lenge det er innenfor bredden på speila eller? Vet du totalvekt på "skallet" uten innredning, og evt hvor mye det vil veie med planlagt utstyr?
tischer ligger også godt utenfor karmene, og den er bygd for t3.. så null bakover når jeg hentet den i stavanger.. men nå er org speil byttet ut med bøylespeiler.. håper det var det som skulle til..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Planer videre er å få lagd benker og skap innvendig+et vindu på hver side
en form for trapp/stige er nok også lurt.
Opplegg for landstrøm og et nytt kjøleskap til fatølet fra Frydenlund kommer.
skinne til markise også.
Når dette er på plass sammen med en god madrass og noen puter og slikt
så skal det fintenkes på finurlige løsninger.
Forøvrig veier boksen som den er nå ca. 200 kg,så får vi se hvor flink jeg er til å lage
lette løsninger underveis.
Bredden tror jeg ikke blir noe problem da det jo skal på plass markeringslys på hjørnene.
Den stikker forøvrig ca. 10cm på utsiden av lasteplanet.
Til zapperx:du er velkommen til dekksparking bare vi får brukt opp litt mere
ferie først.
Er litt usikker på navnene men tror det var Tore og Mads de het de gutta her.
Jeg har stort sett forholdt meg til Lars. Hyggelige og flinke alle sammen.
Hei Einar
Fy flate det blei tøft Nå ble jeg gira på og starte camper prosjektet selv også . Gleder meg til og følge prosjektet videre... Lykke til
mvh. Lars