Er dette er vanskelig jobb å gjøre??Hvor kjøper man slik?
er det noe regler på det siden min har kjørt 265000,hvis eg da kjøper et brukt en med mindre kilometer på hvordan gar det med forsikreng,eu kontroll osv??har det noe å si??
Har syncro 1.6td 91 model
Nå har spedometer takket for seg
Nå har spedometer takket for seg
BACK WITH A DUB AFTER 10 YEARS WITHOUT
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Eneste regel jeg kommer på mellom deg & forsikringsselskapet, er jo at du kun kan kjøre x antall km pr år.
Så om du får dokumentasjon fra f.eks verksted på at brukt kilometerteller er rullet hvor langt når det byttes med bytte-speedometeret som har km.stand hvor mye, så burde det vel la seg gjøre både for deg og dem.
Men hva veit vel jeg...
mvh,
Yngve S
Så om du får dokumentasjon fra f.eks verksted på at brukt kilometerteller er rullet hvor langt når det byttes med bytte-speedometeret som har km.stand hvor mye, så burde det vel la seg gjøre både for deg og dem.
Men hva veit vel jeg...
mvh,
Yngve S
ahh... Så da er det bare telleren som ikke virker...
Jeg har byttet speedometer i min bil. Har ikke tenkt på at det skulle være noe problem en gang... Jeg har skrevet ned hva den gammle teller sto på, og hva den nye sto på da den ble satt inn... Så med litt regning kan jeg finne riktig km-stand..
Jeg har byttet speedometer i min bil. Har ikke tenkt på at det skulle være noe problem en gang... Jeg har skrevet ned hva den gammle teller sto på, og hva den nye sto på da den ble satt inn... Så med litt regning kan jeg finne riktig km-stand..
T3 1,6TD - 1990 - SOLGT
T4 2,5 TDI - 1996 - SOLGT
Golf Country - 1990 -SOLGT
T4 2.4 GL - 1994 - VRAKET
T4 1.9 TDK -1998 - SOLGT
T4 2.5 TDI - 1998
T4 2,5 TDI - 1996 - SOLGT
Golf Country - 1990 -SOLGT
T4 2.4 GL - 1994 - VRAKET
T4 1.9 TDK -1998 - SOLGT
T4 2.5 TDI - 1998
Hvor kjoper eg ennye en eller brukt en?Sløkkas wrote:ahh... Så da er det bare telleren som ikke virker...
Men hvor få eg tak i en nytt et?Velle wrote:Hvis du skrur speedometeret i fra hverandre, kan du enkelt stille på km stand med et lite skrujern. Da kan du bare stille km stand slik den var da du byttet ditt gamle speedometer. Tviler på at forsikringselskapet bryr seg om dette.
-
vwooosh...!!!
- -

- Car: 1990 Diesel Syncro doka.