Dro å så på den i dag og fikk den for en bra pris ( trur jeg da).
Ikke rust i plateskjøter, motoren er det vist ”klang” lyder i menn det fulgte med en som selger hadde blitt lovt at virka, så da blir det motorbytte snart.
Inni ser den grei ut, litt arbeid der og menn, noe skal jo tiden etter jobb, restaurering av hus, kvalitetstid med ungen og slike finurligheter brukes til også.
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2083895
Dere som er proffer her inne kan sikert si meg masse nyttig bare ut i fra bildene, så fyr løs om noen vet noe
lit bilder
pene platekjøter
var ikke mye rust og se her heller nei
forholdsvis grei i taktrekket
motoren som fulgte med
planen er og holde den mest mulig orginal, dvs fargen, rundlyktene, vanlig felger, orginal høyde osv.
inni er jeg ikke helt sikker, menn blir vel to seter i mot og soffa med kjøreretningen baki (roc`nroll seng?), nye bedre stoler med armlene foran. teppe, sidepanel i stoff, bord og masse mer jeg ikke helt veit før jeg har henta bilen hjem.
første pri er og fikse motoren, gå over alt det tekniske og elektriske, eu kontroll og skillter (ståt uten siden 2001) og når alt det er ok skal jeg begynne og tenke kosmetisk.
drømmen er en hellakering og nyoverhalt 1.9td i tredveårsgave, ha en frisk veteran:-)