Kort versjon:
Kort svart T4 -97, km-stand ca 263000
Ex minibuss, nå åtte seter i fartsretningen.
Eier bor i Søgne, selger (visstnok en kompis og hobby-bilhandler) bor i Høvåg utenfor Kristiansand.
Bunnplaten/gulvet under takvifte-motoren bakerst på høyre side er erstattet med byggskum, det er altså alvorlig rustangrep! I tillegg til endel annen rust som er dårlig utbedret.
Lang versjon:
Etter å ha forsikret meg pr telefon og mail om at det ikke var noen alvorlige hull/skader/rustangrep, satte jeg og min far idag turen sydover, og fire timer senere møtes jeg av en bil som ser ut som om den er pusset opp av to gode naboer. En del rust under kanalene og i hjulhusene, noe flekkvis behandlet med vet-ikke-hva. Jaja, greit nok, den har gått 260k, så litt må det være.
Men så, når jeg går hen og åpner bakluka for å ta en titt innvendig, og titte etter fukt i lukene, hva finner jeg? I høyre luka, under takvifteapparatet, huserer det en diiger kloss med byggskum. Det kan virke som om slangen til vifte-dreneringen har hoppet av, og alt vannet har fått bo og kose seg i rommet der inne. Iallfall, nå er altså bunnen av dette rommet erstattet med byggskum, ca 20x40 cm, aner ikke hvor tykt. Jeg gav selger en overhøvling, og reiste hjem.
Makan til svindler!! Det interessante er at han selv i første samtale, og også idag omtalte seg selv som en som kjøper og selger biler! Og så har han ikke visst om dette? Tøv!
For den som ønsker er det bare å slenge meg et PM, så kan jeg supplere med regnr, navn, bilder etc.
ADVARSEL! T4 - Kristiansand/Høvåg - Søgne - Rust/Byggskum!!
-
Theodor
- -

- Car: VW T4 -99 kort syncro ex-buss nr.1
- Phone: 93297430
ADVARSEL! T4 - Kristiansand/Høvåg - Søgne - Rust/Byggskum!!
Mvh Øystein Theodor
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.