Min 2000 TDI har ikke gått mer enn 50000 siden sist regreimskifte, men etter sommeren er det 5 år siden. Har begynt å innhente priser på jobben, men trenger flere tips om hvor å be om pris.
Følgende priser har jeg blitt oppgitt:
Møller 12000,-
Mekonomen 11000,-
Berners i Østersund 12055,- svenske (10500,- norske)
Det må da finnes flere alternativer?
94 2,4D Kombi - Solgt 00 2,5TDI Ombygd kombi til 8-seter med T5-seter - Solgt
Namsos bilteknikk var de billigste i Namdalen for noen år siden... de er meget flinke med VW, og det har folket oppdaget.
Koster lite å sjekke. Pristilbud på SMS innen en time
2011 Volvo XC 70 D3 Polestar
2001 Caravelle TDI, Lang kombi (solgt)
2003 Transporter TDI Syncro, Kort vare
Det jeg faktisk ville vært mest opptatt av er nok ikke nødvendigvis prisen på dette.
Ved et evnt havari etter 50,000 kjørte km etter skifte hos en VW forhandler så tror jeg du har garanti på jobben.
Den garantien gir nok ikke et verksted "på hjørnet" som er billigere i pris....
Både Madsen bil og Sunnan Bil er VW forhandlere - så der hadde jeg nok vært trygg i så måte. Madsen Bil skulle også ha 9000,- for jobben slik som Sunnan Bil.
Forøvrig er jeg rimelig trygg på Mekonomen her i området - jeg har brukt de til det meste, og det er tidligere VW mekanikere som selv kjører T4 som jobber der.
Tilbudet fra Møller Stjørdal fikk jeg for ei stund siden. Jeg ringte Møller Stjørdal igjen nå, og konfronterte de med prisen hos de andre VW verkstedene. Da reduserte de prisen til 9 lapper der også. Passer meg finfint, siden det er gangavstand fra jobb. Avtalte time 19. mai.
94 2,4D Kombi - Solgt 00 2,5TDI Ombygd kombi til 8-seter med T5-seter - Solgt
En kamerat brukte mekonomen på Stjørdal, han fikk ikke noe særlig til service, og møtte motgang innenfor det meste av problemer som oppstod etter at de hadde rørt bilen. Selv etter skriftlig utsagn fra merkeverksted på at mekonomen hadde gjort feil. Dessverre.
Prøv Mekopartner over grensen. Prisen hos dem i Strömstad er rundt 5000-6000 SEK inkl alle deler med vannpumpe. Det er Mekonomens svenske kjede så de holder en viss kvalitets nivå.
Hei. har du fått skiftet reg reim +. ring han her om du ikke har fått gjort det (95799919). Dette er en seriøs mann! Har alt av utstyr/kunnskap på regreim bytte +++++ holder/holdt på med caravelle/transporter alle årsmodelle i mange år!
verdt å høre på pris!!
Om du er interessert i å skifte "svart" og privat, så kan jeg og bidra med navn til noen som kan ta det på seg, men det medfører jo ingen garanti på jobben...
AlexanderT494 wrote:Både Madsen bil og Sunnan Bil er VW forhandlere - så der hadde jeg nok vært trygg i så måte. Madsen Bil skulle også ha 9000,- for jobben slik som Sunnan Bil.
Forøvrig er jeg rimelig trygg på Mekonomen her i området - jeg har brukt de til det meste, og det er tidligere VW mekanikere som selv kjører T4 som jobber der.
Tilbudet fra Møller Stjørdal fikk jeg for ei stund siden. Jeg ringte Møller Stjørdal igjen nå, og konfronterte de med prisen hos de andre VW verkstedene. Da reduserte de prisen til 9 lapper der også. Passer meg finfint, siden det er gangavstand fra jobb. Avtalte time 19. mai.
I dag avtalt time med MØLLER BIL TRONDHEIM som har fastpris for regreimbytte, vannpumpe, frostvæske alt inkludert for 8500 inkl mva
Gode nyheter i Norges beste forum med oppegående folk!
Tenker noen ganger tanker - Hva hvis jeg hadde hatt en ennentilsvarende bil. De fleste andre ruster mer også har jeg registrert. Spesielt et av merkene. Trenger ikke si noen navn. Det er bare å snu seg litt rundt i trafikken....
Kjenner forresten noen rådløse eiere som har fått føle "verdens beste rustgaranti"... 0 tillit og troverdighet....